• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402092115155
  • خبرنگار : 71613

ملی‌پوش ۲۰ ساله والیبال: فرصت‌هایمان را از دست دادیم/ خواستم از پیمان اکبری یاد بگیرم

ملی‌پوش ۲۰ ساله والیبال: فرصت‌هایمان را از دست دادیم/ خواستم از پیمان اکبری یاد بگیرم

مبین نصری در مورد پیوستنش به تیم پیکان گفت: آقای اکبری جزو مربیان سطح بالای ایران است. یکی از دلایلی که باعث شد به این باشگاه بیایم این بود که از تجربیات آقای اکبری یاد بگیرم.

به گزارش ایسنا، ۱۰ هفته از لیگ برتر والیبال مردان گذشته است و تیم پیکان تهران که پرافتخارترین تیم والیبال ایران است اکنون با ۴ برد و ۱۴ امتیاز در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم که با ترکیبی کاملا متفاوت با فصل قبل خود پا به رقابت‌ها گذاشته بازیکنان جوانی را به خدمت گرفته است.

مبین نصری، دریافت‌کننده ۲۰ ساله تیم ملی والیبال هم که همراه با تیم جوانان قهرمان جهان شد و در ادامه هم با تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک شرکت کرد، این فصل به پیکان پیوسته و در این تیم توپ می‌زند.

نصری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد نتایجی که پیکان در ۱۰ هفته گذشته کسب کرده است، بیان کرد: نسبت به تیم‌های دیگر دیر شروع کردیم و همین باعث شد هفته‌های اول با اینکه مسابقه‌های آسانی داشتیم اما نتیجه را واگذار کنیم. من هم امسال در چند تورنمنت سنگین شرکت کرده بودم و کمی به استراحت نیازداشتم اما از آنجایی که تیم در پستم بازیکن نداشت، مجبور شدم بازی کنم.

او در ادامه افزود: هفته‌های اول شرایط معمولی داشتیم اما در چهار بازی گذشته مقابل تیم‌های بالای جدول عملکرد فردی و همچنین تیمی‌مان خوب بود. به تدریج به تیم خوبی که انتظارش را داریم، تبدیل می‌شویم. باید سه بازی باقی مانده نیم فصل اول را ببریم. دو تیم که پایین‌تر از ما هستند و یک بازی هم با هورسان داریم که تیم خوب و جوانی است و از فرصت‌هایش استفاده کرد.

نصری به دیدار برابر فولاد سیرجان ایرانیان در هفته دهم اشاره و بیان کرد: اشتباهات فردی باعث شد که بازی دو بر صفر برده را ببازیم. تیم ما خیلی خوب است. از ۱۴ بازیکن سال قبل فقط آقای شفیعی و فرشاد اکبری در تیم هستند و ۱۲ بازیکن دیگر از باشگاه‌های مختلف جذب شده‌اند. به همین دلیل هم دیر شروع کردیم و هماهنگی دیر شکل گرفت اما در چهار، پنج مسابقه آخر روند رو به رشدی داشتیم.

او در مورد جدایی از شهداب و حضور در تیم پیکان گفت: آقای اکبری جزو مربیان سطح بالای ایران است و خیلی به من کمک کرده است. یکی از دلایلی که باعث شد به این باشگاه بیایم این بود که از تجربیات آقای اکبری یاد بگیرم. می‌دانستم بازیکنان بزرگی در تیم‌شان بوده و پیشرفت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha