• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402092115357
  • خبرنگار : 50444

آغاز رزمایش طرح زمستانه در خراسان شمالی

آغاز رزمایش طرح زمستانه در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و دستگاه‌های خدمات‌رسان هلال احمر، راهداری و اورژانس از صبح امروز در خراسان شمالی آغاز شد.

این رزمایش هر سال برای آمادگی پیش از سفرهای زمستانی، حوادث و سوانح احتمالی اجرا می‌شود و اجرای ان تا اواسط اسفند ماه ادامه می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در این رزمایش اظهار کرد: خدمتگزاران این طرح، رزمندگان محافظت از جان مردم محسوب می‌شوند.

حسن ناهیدی افزود: حضور شما می‌تواند سبب بازدارندگی از تخلفات و جلوگیری از حوادث باشد. بنابراین برای هر مسافر یک امید محسوب می‌شوید. این‌ها از اهمیت اجرای طرح زمستانه است و در کاهش آسیب‌ها و افزایش امیدواری مردم تاثیرگذار خواهد بود.

حضور ۹۰ گروه پلیس در محورهای درون و برون شهری

آغاز رزمایش طرح زمستانه در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در این رزمایش اظهار کرد: فعالان این طرح، ارکان اصلی و تاثیرگذار در تردد جاده‌ای محسوب می‌شوند و جان فدایانی هستند که در همه شرایط حضور دارند.

سردار سعید مطهری‌زاده بیان کرد: معضل تصادف‌ها در کشور و کشته شدن افراد، یک آسیب اجتماعی است. در تصادف‌ها خسارتی نیز گاهی شاهد معلولیت افراد هستیم که حضور نیروهای پلیس و امدادی تاثیر به‌سزایی در کاهش آمار دارد.

وی تاکید کرد: انجام مدیریت بحران، مختص یک دستگاه نیست و همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد که از جلوه‌های زیبای طرح زمستانه است. در این راستا، ۵۵ گروه با ۱۱۰ نیرو در محورهای برون‌شهری و ۳۵ گروه با ۶۴ نیرو در محورهای درون شهری استان شبانه‌روز مستقر خواهند شد.

مطهری‌زاده افزود: در مجموع ۹۰ گروه از پلیس با ۱۷۴ نیرو شبانه‌روز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند تا به مسافران خدمت‌رسانی کنند. ضمن اینکه حضور این نیروها در کاهش حوادث و سوانح تاثیرگذار است و سبب حفاظت از جان و مال مردم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha