• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402092115663
  • خبرنگار : 50441

گلایه سرمربی شیرازی به رغم کسب پیروزی؛

خسته از فرصت‌های از دست رفته

خسته از فرصت‌های از دست رفته

ایسنا/فارس ملی پوش سابق فوتبال ایران با وجود کسب پیروزی در هفته شانزدهم لیگ یک، از وضعیت گلزنی تیمش گلایه‌مند است.

تیم فوتبال شهر راز شیراز در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در شیراز میزبان شهرداری آستارا بود و با یک گل دقایق پایانی حریف خود را شکست داد. 

سرمربی شهر راز شیراز در کنفرانس خبری پس از این مسابقه اظهار کرد:  ما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. باور کنید خسته شدیم از این همه فرصتی که ایجاد می‌کنیم و خیلی راحت آنها را از دست می‌دهیم. این معضل بزرگ تیم ماست. 

ستار زارع افزود: آستارا هم در جدول رده‌بندی نزدیک ما بود و می‌دانستیم کار سختی مقابل این تیم داریم، ولی خوشحالم که با حمایت هواداران خوبمان توانستیم بازی را ببریم. 

وی ادامه داد: حالا باید به فکر بازی آخرمان در نیم فصل اول باشیم که در خرم آباد و مقابل تیم خوب خیبر است. پس از آن باید به فکر ایجاد تغییراتی در نیم فصل باشیم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. 

زارع در خصوص عملکرد داور مسابقه نیز گفت: اشتباه خاصی در سوت‌های داور مشاهده نکردیم، اما به نظر من ایشان می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند. در نیمه اول بازیکنان آستارا خیلی وقت بازی را تلف کردند اما در پایان فقط ۳ دقیقه وقت تلف شده اعلام شد. فکر می‌کنم داوران باید در مقابل اتلاف وقت، با جدیت بیشتری برخورد کنند.

به گزارش ایسنا، در دقایق پایانی دیدار شهر راز مقابل شهرداری آستارا، رضا آقا بابایی مهاجم شمالی شهر راز که بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود، دو فرصت تک به تک گلزنی را از دست داد.

ستار زارع در این خصوص گفت: فکر می‌کنم مشکل آقابابایی بیشتر ذهنیتی و تمرکزی باشد و باید از این لحاظ روی بازیکنانمان کار کنیم. امیدواریم مشکل گل زنی را در ادامه فصل بتوانیم حل کنیم چون اگر روند به مانند نیم‌فصل اول باشد، به مشکل می‌خوریم. 

این ملی‌پوش سابق در پایان در خصوص وضعیت بابا محمدی بازیکن این تیم که در بازی قبل به شدت از ناحیه سر آسیب دید، گفت: بابا بازیکن با اخلاق و خوب تیم ماست و متاسفیم به‌خاطر اتفاق ناراحت کننده‌ای که برایش افتاد. عمل سنگینی روی او انجام شد و به لطف خدا خطر رفع شد. او حالا شرایط خوبی دارد اما بعید است که در ادامه فصل بتواند ما را همراهی کند. البته با روحیه‌ای که از او سراغ داریم، امیدواریم پیش از پایان فصل به تمریناتمان ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهر راز در آخرین دیدار نیم فصل اول خود روز سه‌شنبه، ۲۸ آذر ماه در شهر خرم آباد به مصاف خیبر خواهد رفت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha