• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402092115715
  • خبرنگار : 50225

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد

ساخت چهار زمین ورزشی سرپوشیده در محله‌های شهر اهواز

ساخت چهار زمین ورزشی سرپوشیده در محله‌های شهر اهواز
عکس تزئینی است.

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه ایجاد و احداث زمین‌های سرپوشیده جزو مطالبات بحق مردم شهر اهواز است، گفت: متاسفانه تنها یک زمین ورزشی سرپوشیده در منطقه ۶ شهرداری داشتیم اما امسال ایجاد چهار زمین ورزشی سرپوشیده برنامه‌ریزی شده است.

حمید رعیتی در آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و تامین روشنایی ۱۰ زمین خاکی در اهواز که امروز (۲۱ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها که از همان ابتدا مورد توجه این مدیریت شهری قرار گرفت، توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه اهواز وضعیت مناسبی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی ندارد. زمانی که مدیریت جدید شهرداری را تحویل گرفتیم از ۶۵ زمین چمن ورزشی روباز تنها سه چهار زمین، سالم و قابل استفاده بودند اما با اقدمات انجام‌شده در دو سال اخیر، تاکنون ۳۳ زمین چمن مصنوعی بازسازی شده است و تا پایان سال ۱۵ زمین دیگر نیز بازسازی می‌شوند و به بهره‌برداری خواهند رسید تا سرانه ورزشی در این حوزه افزایش خوبی داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز گفت: ایجاد و احداث زمین‌های سرپوشیده جزو مطالبات به‌حق مردم شهر اهواز است؛ متاسفانه تنها یک زمین ورزشی سرپوشیده در منطقه ۶ شهرداری داشتیم اما امسال ایجاد چهار زمین ورزشی سرپوشیده برنامه‌ریزی شده است که در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده کلنگ‌زنی خواهند شد. این مجموعه‌ها شامل سالن بدنسازی و رزمی، زمین والیبال و زمین چمن مصنوعی خواهند بود.

رعیتی با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰ تا ۴۰۰ تیم ورزشی و فوتبال محلات در اهواز بیان کرد: رسیدگی به ورزش محلات و زمین‌های خاکی نیز از دیگر مطالبات بحق شهروندان اهوازی بود که با تلاش انجام‌شده‌، امروز به ۱۰۰ تیم اقلام ورزشی اهدا شد و در صورت تصویب شورای شهر، تا پایان سال به همین تعداد به دیگر تیم‌ها نیز اقلام اهدا می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری برای بازسازی زمین‌های ورزشی و لزوم همکاری سایر ارگان‌ها با شهرداری افزود: سکوگذاری و روشن‌سازی ۱۰ زمین ورزشی برنامه‌ریزی و آغاز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha