• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402092115722
  • منبع : نمایندگی گیلان

باخت سپیدرود در شب تولد مالک تیم +ویدئو

باخت سپیدرود در شب تولد مالک تیم +ویدئو

ایسنا/گیلان سرمربی سپیدرود، ضمن تقدیر از مالک باشگاه سپیدرود رشت، افزود: امشب، شب تولد ایشان بود و قرار بر این بود که کادوی تولد خوبی به ایشان بدهیم که متاسفانه هر کاری کردیم، نتوانستیم.

از هفته نهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپیدرود رشت امروز، ۲۱ آذرماه در ورزشگاه فجر بم و در مقابل میزبانش تیم شهرداری این شهر با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

فرشاد پیوس، سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل شهرداری بم در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم، گفت: روز بد فوتبال ما بود و توانمند نبودیم.

وی با اشاره به اینکه تیم حریف هر توپی زد، وارد دروازه ما شد، اظهار کرد: متاسفانه موقعیت‌های ما گل نشد.

پیوس با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوب و شادابی داشتیم، تصریح کرد: متاسفانه مغرور شده بودیم و هر چه می‌خواستیم امروز در زمین پیاده نشد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت همچنین ادامه داد: گل‌های بسیار بدی خوردیم و دلم شکست.

وی گفت: دو ماشین از هواداران از رشت آمده بودند که بین راه ماشین آن‌ها نیز خراب شده بود و به شکلی خود را به ورزشگاه رساندند؛ ما می‌خواستیم دل آن‌ها را شاد کنیم، اما نشد؛ از آن‌ها و هواداران عذرخواهی می‌کنم.

پیوس افزود: ان‌شاءالله این بازی را جبران می‌کنم، زیرا ما وقت داریم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه تمامی بازیکنان و کادر فنی ناراحت هستند، گفت: این شکست را نمی‌توان به گردن کسی انداخت و مقصر هیچکس نیست؛ ان‌شاءالله هفته به هفته بهتر می‌شویم و شک نکنید سپیدرود به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

باخت سپیدرود در شب تولد مالک تیم +ویدئو

این پیشکسوت فوتبال ایران برای چندمین بار تاکید کرد: از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان از تمامی هواداران معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی بعد به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

وی ضمن تقدیر از مالک باشگاه سپیدرود رشت، افزود: امشب، شب تولد ایشان بود و قرار بر این بود که کادوی تولد خوبی به ایشان بدهیم که متاسفانه هر کاری کردیم، نتوانستیم؛ از مالک باشگاه و خانواده‌شان نیز عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha