• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402092215923
  • خبرنگار : 71496

المشاط از مواضع ارتش یمن و گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین تقدیر کرد

المشاط از مواضع ارتش یمن و گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین تقدیر کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از دستاوردهای نیروهای مسلح این کشور در دفاع از فلسطین و کمک به غزه و نیز گروه‌های مقاومت فلسطینی و گروه‌های مقاومت در لبنان تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تقدیر از مواضع نیروهای مسلح و ارتش یمن که در کنار گروه‌های فلسطینی و مقاومت اسلامی در لبنان در حال مبارزه هستند، در پیامی خطاب به آنها اظهار کرد: ما و شما باید در برابر چالش‌های بزرگ موجود، خطرهای قریب الوقوع و تنش خطرناک و علنی دشمن صهیونیستی با اعتماد به یاری خداوند، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به دشمن انجام داده و سطح آمادگی خود را جهت مقابله با تمامی احتمال‌ها ارتقا دهیم.

به گزارش شبکه خبری المیادین، المشاط در ادامه نیز تاکید کرد: دفاع از فلسطین و قدس و کمک به غزه در این جنگ بزرگ و شرایط سخت در واقع دفاع از یمن و امت اسلامی و تمام بشریت است، ما باید خداوند را شاکر باشیم که به ما توفیق داد این موضعگیری عالی در یاری مستضعفان را اتخاذ کنیم.

همچنین رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیام خود خطاب به نیروهای مسلح یمنی گفت: امت اسلامی در جنگ خود با دشمن آمریکایی وارد مرحله حساسی شده‌است، جنایات امروز این دشمن در غزه تازه نیستند، بلکه تنها یک نقطه در کارنامه جنایات فجیع آن در حق بشریت از زمان تشکیلش هستند.

ارتش یمن در راستای حمایت از مقاومت فلسطین که از بیش از دو ماه قبل با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی روبه‌رو است، به عملیات‌های خود علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

یحیی سریع صبح سه‌شنبه اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش یمن عملیاتی را علیه نفت‌کش نروژی «آستریندا» که در حال حرکت به سمت اراضی اشغالی بود، انجام داده و با یک موشک آن را هدف قرار داد.

این مقام یمنی تاکید کرد: عملیات علیه این نفت‌کش نروژی پس از آن بود که کادر آن از پاسخ به تمام هشدارهای ما سرباز زد، نیروهای مسلح یمن در مورد هدف قرار دادن هر کشتی که بر خلاف بیانیه‌های قبلی ما رفتار کند، هرگز تردید نخواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha