• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402092215924
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

تاکید فرماندار بویراحمد بر جمع آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر یاسوج

تاکید فرماندار بویراحمد بر جمع آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سگ های ولگرد در سطح شهر یاسوج توسط شهرداری ساماندهی و جمع آوری شوند.

شهرام مهدوی مطلق در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بویراحمد افزود: شهرداری یاسوج گزارش کاری در رابطه با ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد در این شهر ارائه کند.

وی با تاکید بر این‌که مسئولان متولی باید نسبت به راه اندازی سایت بازیافت زباله در دو پشته دشتروم  سریع‌تر اقدام کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود زباله و نخاله ساختمانی در ورودی‌های شهر یاسوج، مبلمان شهری چهره بسیار بدی به خود گرفته است.

منوچهر بادام فیروز، رئیس اداره محیطز یست شهرستان بویراحمد نیز از معرفی ۱۲ متخلف دفع نامناسب پسماند زباله در این شهرستان به دادسرا خبر داد.

نوشیری مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد نیز گفت: مرکز بهداشت شهرستان، دستگاهی به اسم اتوکلاب با قیمتی بالغ بر سه  میلیارد تومان جهت بی خطرسازی زباله‌های عفونی و بیمارستانی خریداری کرده است و دستگاه‌های اجرایی هم می‌توانند جهت استفاده از آن با مرکز بهداشت قرارداد ببنند.

علی اکبری‌تبار، بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: فشارهای زیادی بر روی شهرداری و دهیاری ها برای مدیریت پسماند وجود دارد اما مسئله مهم فرهنگ سازی نحوه دفع این پسماندهاست.

وی افزود: سرانه استاندارد تولید زباله برای هر شهروند روزانه ۷۰۰ گرم است اما مردم شهر یاسوج بیش از سرانه روزانه زباله تولید می کنند.

اکبری تبار اظهارکرد: ماشین آلات شهرداری‌ها نیز متاسفانه فرسوده هستند و بارها هم این موضوع بیان شده است و باید هر چه سریع تر فکری به حال این مشکل کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویراحمد، پاراد معاون آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد با بیان اینکه وضعیت دفع فاضلاب‌های مسکن مهر سروک و بیمارستان امام سجاد بسیار نامناسب است، گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب شهر مادوان و حومه، ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مردم توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارند.

کریمی، معاون پسماند شهرداری یاسوج گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ سگ ولگرد در محیط انتخاب شده نگهداری شده اما زیرساخت‌های لازم برای نگهداری آنها را نداریم، چرا که دستگاه‌های دیگر در این رابطه با ما همکاری نمی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۱۹:۵۳

طبیعت واسه حیووناست‌‌..به سگ نمیگن ولگرد!! شما زباله هارو جم کن سگارو نمی‌خواد جمع کنی..به شهر رسیدگی کن ..سگا پیش کش..اینا ک گفتم یک درصد وظایف شما هم نیست..!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۰۰:۵۰

اقای فرماندار .خواهش میکنیم . بصورت اصولی این افریده خدارو جمع اوری کنین . .مبادا اسیب بزنین .سامانداهی کنین .توی پناهگاه .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۰۹:۵۷

وای تو رو خدا سگهای اصفهانم جمع کنید 😥

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۱۸:۲۷

لطفاً به حقوق مخلوق خدا احترام بگذارید بهتر است برای زندگی مسالمت آمیز با مخلوق بی پناه مظلوم و بی زبان خدا فرهنگ‌سازی شود از بودجه دولت واکسن بزنید عقیم کنید اما یکجا اسیر و زندان نکنید تا گرسنه بمیرند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۵:۴۰

نگا کنین شهر ما هم سگهای زبون بسته جم کردن حالاگرگ و کفتارمیاد داخل شهر حتی یه مردرا تکه تکه کردوکشت صب فهمیدن لااقل چندتاسگ تو کوچه هاباشه حیوون درنده نیادتوشهر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۲:۰۵

باسلام جمع آوری اصولی وخدادوستانه وبردن سگهابه مکانی امن خوبه درسطح شهربرای این زبان بسته هاخطربسیاره یاماشین میزنه بهشون یاموردآزارانسانهاقرارمیگیرندخداخیرتون بده جایی امن ومناسب برایشان فراهم کنیدمطمئنامردم هم اگرفراخوان بدهیدبرای خوراک ولوازم کمک خواهندکرد.باحیوانات مهربان باشیم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۰۰:۰۷

چرا اشغال

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۰۱:۵۱

خدا رحم کنه به این زبون بستها