• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402092216047
  • خبرنگار : 71379

گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی در قم/خبر بروزرسانی می‌شود/

ذوالنور: جهاد دانشگاهی حلقه وصل بین نخبگان، مردم و جامعه است

ذوالنور: جهاد دانشگاهی حلقه وصل بین نخبگان، مردم و جامعه است

ایسنا/تهران گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جهاددانشگاهی کل کشور امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاد، معاونان و رؤسای واحدهای سازمانی این نهاد به میزبانی واحد قم برگزار شد.

رئیس پژوهشکده مهدویت: مهدویت مدیریت آینده انسان است

پژوهشگر حوزه مهدویت اظهار کرد: مهدویت همواره به عنوان رمز حیات و هویت شیعه در قرون و اعصار مطرح بوده است. جامعه و دولت منتظر، با زنده نگه داشتن شعله انتظار مصلحانه فرج، باید الگویی مناسب برای اقوام و ملل سرگردان دنیا ارائه دهد.

https://www.isna.ir/news/1402092216317/

جهاد دانشگاهی امور دست نیافتنی را با همت خود دست یافتنی می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی منشاء آثار بزرگی بوده است و هم‌اکنون نیز همین گونه است و اموری که شاید به ظاهر دست نیافتنی باشد با همت بلند جهادی در جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

https://www.isna.ir/news/1402092216303/

جهاد دانشگاهی حلقه وصل بین نخبگان، مردم و جامعه است

مدیرعامل ایسنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی حلقه وصل بین نخبگان، مردم و جامعه است، اظهار کرد:  مجموعه جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و پژوهشگران، توسعه دهنده فرهنگ متعالی و واسط مجموعه‌‎های صنعتی، خدماتی و تشکل‌های علمی و دانش‌بنیان است که قصد کمک به کشور را دارند.

https://www.isna.ir/news/1402092216175/

جهاددانشگاهی الگوهای سرآمد کشور را به جوانان معرفی کند

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه امروز دستاوردهای پژوهشگاه رویان که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی آن‌را بنا نهاد در جهان باعث غرور و افتخار کشورمان شده است، گفت: جامعه ما متأسفانه کاظمی آشتیانی را نمی‌شناسد باید الگوهای سرآمد همچون ایشان را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم.

https://www.isna.ir/news/1402092215993/

فارسی: دستاوردهای جهاد دانشگاهی منشاء امید در جامعه است

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی به ویژه اقدامات مرکز درمان ناباروری رویان و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون دکتر آشتیانی که خود نمونه‌ی بارز امید در جامعه است باید به جامعه منتقل شود.

https://www.isna.ir/news/1402092215987/

جهاد دانشگاهی علم توحیدی را عملی می‌کند

رئیس دانشگاه قم گفت: فیلسوفان غربی معتقدند در علم ارزش حاکم نیست و لذا علم سکولار است و نباید نگاه ایدئولوژیک به علم داشت؛ اما جهاد دانشگاهی با این عنوان غنی و با محتوا حرف دیگری برای علم دارد و آن نگاه ارزشی و توحیدی به علم است لذا مصداق تحقق علم دینی را در جهاد دانشگاهی ملاحظه می‌کنیم.

https://www.isna.ir/news/1402092215967/

گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در قم آغاز شد

گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی به میزبانی واحد قم امروز ۲۲ آذرماه در دانشگاه قم آغاز شد.

گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس، معاونان و رؤسای واحدهای سازمانی این نهاد به میزبانی واحد قم به‌صورت رسمی، امروز ۲۲ آذرماه در سالن شهید احمدی روشن دانشگاه قم آغاز شد.

https://www.isna.ir/news/1402092215858/

جهاددانشگاهی منشاء اثر در گردشگری علمی باشد

معاون اجتماعی زیارت و گردشگری استان قم با بیان اینکه مجموعه‌ای مانند جهاددانشگاهی به حوزه گردشگری علمی و تبادلات علمی و معرفی چهره‌های علمی در قم بپردازد، گفت: جهاددانشگاهی منشاء اثر در گردشگری علمی باشد، زیرا جهاد در حوزه‌های پزشکی، علمی و فرهنگی اقدامات قابل توجهی دارد و در عرصه‌های فنی مهندسی ورود کند و عصای دست دستگاه‌های اجرایی و پژوهشی استان باشد.

https://www.isna.ir/news/1402092216079/

تحقق «ما می‌توانیم» سرلوحه فعالیت جهادگران جهاد دانشگاهی است

رئیس جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه تحقق «ما می‌توانیم» و خودکفایی، سرلوحه و الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است، گفت: با این روش تاکنون کارهای بزرگی توسط این نهاد انجام شده است.

https://www.isna.ir/news/1402092215844/

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha