• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402092216187
  • منبع : فرمانداری تهران

فرماندار تهران خبر داد

بررسی اقدامات بازچرخانی آب و استفاده مجدد از پساب تهران/ ایجاد مخازن آب اضطراری درمحلات پایتخت

بررسی اقدامات بازچرخانی آب و استفاده مجدد از پساب تهران/ ایجاد مخازن آب اضطراری درمحلات پایتخت

فرماندار تهران بر موضوع مدیریت صحیح مصرف منابع آب و حفظ و نگهداری از فضای سبز شهر تهران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه بررسی آخرین اقدامات مربوط به بازچرخانی آب، طرح استفاده مجدد از پساب و همچنین آخرین وضعیت چاه های آب در اختیار شهرداری تهران به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، خانم رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، مصرزاده مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران و ملکی نماینده دادسرای ناحیه ۳۷ تهران در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

قیومی فرماندار تهران در این جلسه با اشاره به این که نگاه ما به موضوعات کلان شهر تهران می بایست رو به جلو و ملی باشد، افزود: هماهنگی و برنامه ریزی مسئولین شهری در حوزه مدیریت مصرف منابع آب در جهت پاسخگویی به نیازهای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته، شهر تهران در حوزه سرانه فضای سبز نیاز بیشتری به توسعه و گسترش فضای سبز دارد، لذا تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب در مناطق مختلف تهران در راستای حفظ و نگهداری سرانه های فضای سبز موجود شهر تهران بسیار حائز اهمیت است.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به ایجاد مخازن در حال احداث آب اضطراری در محلات شهر تهران در جهت رفع نیاز شهروندان در مواقع بحران آب به عنوان کاری ارزشمند، اجرای پروژه کلان رینگ آبرسانی موسوم به طرح حضرت قمر بنی هاشم (ع) را پروژه ای کلان در راستای افزایش تاب آوری شبکه آب تهران توصیف کرد و از تلاش های صورت گرفته در این زمینه تقدیر کرد.

بر اساس پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران در این جلسه موضوع آخرین اقدامات مربوط به بازچرخانی آب، طرح استفاده مجدد از پساب و بررسی آخرین وضعیت چاه های آب در اختیار شهرداری تهران مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha