• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402092216211
  • خبرنگار : 50060

استاندار قزوین:

سال گذشته توطئه‌ دشمنان ایران با بصیرت مردم شکست خورد

سال گذشته توطئه‌ دشمنان ایران با بصیرت مردم شکست خورد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: دشمنان سال گذشته امیدوار و دلخوش به آسیب زدن به ملت ایران بودند ولی با بصیرت، هوشیاری و همراهی مردم و درایت مسئولان و مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شد و امروز خود آن‌ها در منجلاب نابودی قرار گرفته و به فکر احیا و بازسازی هستند که این مهم هم اتفاق نخواهد افتاد.فت:

محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه ۲۲ آذر در جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان شهدای جوادنیا اظهار کرد: امنیت مهمترین نیاز هر جامعه و مهمترین وظیفه حکومت‌هاست و در نظام جمهوری اسلامی این مهم با درایت، تدبیر و تلاش نیروهای مسلح تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه بیان کرد: به تعبیر مردم و تأیید دوستان و حتی اذعان دشمنان و بدخواهان، امنیت در جمهوری اسلامی به با کیفیت‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شود و خوشا با حال کسانی که در تمامی شئون در تأمین این نیاز اساسی و این کالای پراهمیت نقش آفرینی می‌کنند.

اعلایی گفت: امروز آنچه در بین مردم در جریان است و آنچه ملت‌ها و دشمنان به آن اذعان دارند اقتدار مثال زدنی و مؤثر نظام جمهوری اسلامی است و اتفاقاتی که در دنیا در حال انجام است به ویژه حوادث غیرقابل جبران برای رژیم صهیونیستی و آمریکا یک بار دیگر ضعف و ناتوانی دشمنان را در کنار اقتدار مثال زدنی ملت ایران نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دشمنان قسم خورده ملت ایران با تمامی ظرفیت و هزینه خود به دنبال آسیب زدن به ملت ایران، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی بودند ولی بصیرت، هوشیاری و همراهی مردم و درایت مسئولان و مقام معظم رهبری اتفاقی را رقم زد که به ثبات، امنیت و پایداری نظام افزود.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان سال گذشته امیدوار و دلخوش به آسیب زدن به ملت ایران بودند ولی تمامی توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شد و امروز خود آن‌ها در منجلاب نابودی قرار گرفته و به فکر احیا و بازسازی هستند که این مهم هم اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: کسانی که نقش و تأثیر در مسیر خدمت به مردم دارند باید قدر این موهبت را بدانند چراکه در طول تاریخ خیلی‌ها آرزو داشتند که این افتخار شامل آن‌ها شود ولی این توفیق نصیب ما شده است.

اعلایی در پایان ضمن تقدیر از زحمات متولیان این پادگان آموزشی، با تبریک به سربازان و افرادی که دوره‌های خود را با موفقیت طی کرده‌اند، گفت: با تلاش نسل جوان، آینده ایران عزیز درخشان تر از هر روز خواهد بود و ما قله های تعالی و پیشرفت را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha