• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092216233
  • خبرنگار : 50039

فرمانده سپاه نینوا:

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دستاوردهایی دولت سیزدهم عاید کشور و استان گلستان شده است، افزود: نباید با ایجاد نا امیدی و بازی در زمین دشمن، مخالفان نظام را شاد و زمینه ساز عقب ماندگی کشور شویم.

سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در آیین افتتاح رویداد «جام رسانه امید» ویژه فعالان رسانه استان گلستان که در سالن شهید باهنر استانداری در حال برگزار است، با اشاره به نقش مهم رسانه، اظهار کرد: امروز رسانه جهانی شده و مختص یک کشور و یا تفکر نیست و همه می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» از فضای امروز رسانه به نحو شایسته‌ای استفاده کرد، ادامه داد: این عملیات همه خواب‌های استکبار را در نطفه خفه کرد و سبب شد تا دنیا واقعیت‌های اصلی ظلم و ستم به فلسطین و نوار غزه را ببیند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه خط دهی‌های رادیو بی‌بی‌سی در دوران پیش از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم بود، افزود: در آن زمان هم این رسانه به عنوان منبع برخی از مردم بود و آنها با استفاده از امواج رادیو و با زبان فارسی بسیار روان، به شدت مسیرها را خط دهی و سم‌پاشی می‌کردند و آن موقع هم موفق نشدند چون مردم آگاه بودند.

وی اغتشاشات سال گذشته را ریشه در فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: بچه‌های رسانه گلستان با آگاهی که دارند، به عنوان تنها پشتیبان در کنار دستگاه‌های انتظامی و امنیتی قرار گرفتند تا موفقیت حاصل شد و استان گلستان در آن زمان بی‌نظیر عمل کرد.

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم

سردار ملک‌شاهکوهی با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم و دستاوردهایی که پس از آن عاید کشور و استان گلستان شد، اضافه کرد: احیا و علاج‌بخشی خلیج گرگان و آشوراده اقدامی بسیار مهم بود که ماحصل پیگیری مستمر مدیران استانی بود و به عنوان مهمترین ره آورد سفر نخست رئیس جمهور مطرح و مصوبه دریافت کرد.

وی سفر دوم رئیس جمهور به استان را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: گلستان از حضور رئیس جمهور و هیئت دولت باید نهایت استفاده را داشته باشد زیرا این استان به عنوان سرزمین برادری پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم

فرمانده سپاه نینوا با تأکید بر اینکه باید نقش رسانه‌ها در سالروز حماسه ۹ دی امسال همچون همیشه باشد، یادآور شد: گلستان این روزها میزبان بیستمین شهید مدافع حرم، دهمین شهید مدافع امنیت و دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای استان گلستان را بی‌شمار برشمرد و گفت: حل مسأله و امیدآفرینی مهمترین لازمه کشور ما بوده و این را بدانیم که وقت جنگ و دعوا نیست و نباید مقام معظم رهبری را با این مسائل آزرده کرده و با بازی در زمین و کانال‌های دشمن، مخالفان نظام را شاد و زمینه ساز عقب ماندگی کشور شویم.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر کجا به بسیج و سپاه نیاز است ما پای کار هستیم، بیان کرد: دولت از سپاه کمک خواست و ما هم پای کار هستیم و هر زمان دولت از ما کمک بخواهد، آمده و در همه موضوعات سازندگی، آموزشی و دیگر حوزه‌ها با همه وجود ورود کرده و پای کار خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha