• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092216394
  • منبع : نمایندگی اردبیل

تاج در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان:

فوتبال اردبیل رو به رشد است/ لزوم توجه به فوتبال بانوان و ساحلی

فوتبال اردبیل رو به رشد است/ لزوم توجه به فوتبال بانوان و ساحلی

ایسنا/اردبیل رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل، خواستار توجه جدی به فوتبال بانوان و شکل گیری تیمهای فوتبال ساحلی در اردبیل شد.

مهدی تاج ۲۲ آذر در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه سهم استان اردبیل در تیم ملی با علی دایی، کریم انصاری فرد و قلیزاده و سایر همیشه بوده است، گفت: در زمان افتتاح ورزشگاه دایی اردبیل شور و نشاط فوتبالی اردبیل را دیدم.

وی اظهار کرد: امیدوارم با درایت مسئولان استان اردبیل ورزشگاه مناسب فوتبال برای برگزاری مسابقات دایر شود.

رئیس فدراسیون ادامه داد: درآمدهای فوتبال باید متضمن مخارج فوتبال باشد و در سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه فدراسیون فوتبال کشور شده است و قسمت ناچیزی از آن را از وزارت ورزش دریافت کرده ایم.

تاج تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران و باشگاههای خصوصی برای فوتبال استان اردبیل پربرکت خواهد بود و باید حمایت های لازم از سوی استان اردبیل انجام شود.

نایب رئیس کنفدراسیون آسیا اعلام کرد: فوتبال یک پدیده صرفا ورزشی نیست و می تواند تمامی جوانب جوامع را تحت تأثیر خود قرار دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مخاطبان ورزش فوتبال بیشتر جوانان هستند، افزود: بیش از یک میلیون نفر هر هفته بازی های فوتبال در سطح کشور را تماشا می کنند.

این مقام مسئول فوتبال کشور خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار مسابقه فوتسال در کشور برگزار می شود و در استانها زحمات فراوانی با دستان خالی کشیده می شود.

تاج تصریح کرد: همدلی و یکدستی باید در فوتبال شکل بگیرد و انتقاد در کنار وحدت می تواند به رشد فوتبال استانها کمک نماید.

وی آموزش و پرورش و دانشگاهها را بازوان ورزش کشور بخصوص فوتبال کشور برشمرد و افزود: این مراکز با تلاش خودشان در استعدادیابی و اقدامات ورزشی بعوان موتور محرکه و توسعه فوتبال کشور عمل می کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اذعان بر اینکه در فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح جهان جایگاههای خوبی داریم، اظهار کرد: استان اردبیل برای شکل گیری فوتبال ساحلی اقدام کند و فدراسیون نیز کمک های مورد نیاز را خواهد داشت.

وی برگزاری مجمع سالیانه فوتبال استان اردبیل را با نظم و شرایط خوبی نسبت به سال های قبلی توصیف کرد و گفت: کمک ویژه ای برای رشد و توسعه فوتبال استان به هیأت فوتبال خواهیم کرد.

تاج از تسهیل ورود بانوان به ورزشگاههای فوتبال خبر داد و تصریح کرد: نصف جامعه ورزشی کشور بانوان هستند و از هیأت فوتبال استان اردبیل انتظار می رود در جهت رشد فوتبال بانوان تلاش بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha