• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402092216405
  • خبرنگار : 30147

فرماندار رشتخوار:

بیش از ۶۷ درصد از میزان تعهدات‌ اشتغال رشتخوار محقق شده است

بیش از ۶۷ درصد از میزان تعهدات‌ اشتغال رشتخوار محقق شده است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: تاکنون در حوزه ثبت تعهدات اشتغال ۶۷.۸ درصد میزان تعهدات‌ اشتغال شهرستان رشتخوار محقق شده است.

حسین باهوش در جلسه شورای اداری شهرستان، رویکرد دولت سیزدهم را جهادی کار کردن و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم دانست و افزود: باید از فرصتی که در اختیار داریم کمال استفاده را برای خدمت و رضایتمندی مردم داشته باشیم و دغدغه مندانه پیگیر مشکلات آنان باشیم.

باهوش با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص امر مهم انتخابات، اظهار کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری چهار راهبرد مورد تأکید ایشان در بحث انتخابات‌ است که باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب و بسترسازی لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک وظیفه مهم است و با تبلیغات محیطی به روش‌های مختلف و استفاده از فضای مناسب برای تبلیغات می‌توان این موضوع را تحقق بخشید.

فرماندار رشتخوار با تأکید بر اینکه هدف ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو است، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن برای القای ناامیدی و پیشبرد اهداف خودش تلاش می‌کند باید ما با خدمت بی‌منت در کنار مردم باشیم و در راستای ایجاد فضای پرشور نشاط انتخاباتی نیز کار کنیم.

باهوش با تأکید بر اینکه تمام هدف دشمنان القای یاس و ناامیدی است، تصریح کرد: دشمن پیوسته تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند، باید با امیدآفرینی و بصیرت افزایی کمک کنیم تا یک نماینده انقلابی و جهادی و پیرو ولایت و رهبری وارد مجلس شورای اسلامی شود.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه امروز مهمترین مؤلفه در کشور نعمت امنیت است، یادآور شد: امنیت امروز کشور را مرهون تلاش‌های نیروی نظامی و انتظامی و شهدای عزیز مدافع امنیت هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه استخر شنای رشتخوار تا قبل از سال جدید به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: در حوزه ثبت تعهدات اشتغال نیز تاکنون ۶۷.۸ درصد میزان تعهدات‌ اشتغال شهرستان محقق شده است که باید با تلاش مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این عدد در کمترین زمان تغییر و افزایش پیدا کند.

نماینده عالی دولت در رشتخوار با اشاره به اینکه باید دستاوردها، برای مردم بیان شود، عنوان کرد: با تلاش دستگاه‌های متولی تاکنون ۹۰ کیلومتر زیرسازی شبکه آب اجرا شده است، همچنین هفته آینده خط انتقال اصلی آب شهر جنگل نیز وصل خواهد شد.

در ادامه جلسه فرماندار رشتخوار به مسائلی همچون، نظارت بر تحرکات انتخاباتی در سطح شهرها و روستا و ارسال گزارش آن به مراجع ذیربط، پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص پروژه‌های نیمه فعال برای بهره‌برداری در دهه فجر، پیگیری طرح مهم نهضت ملی مسکن شهری و روستایی، اجرای طرح پیشگامان نیروی انتظامی به‌منظور جلوگیری از سرقت‌ها و ... تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha