• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092216504
  • خبرنگار : 50175

رئیس آموزش و پرورش شهرستان:

خانه معلم بروجرد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

خانه معلم بروجرد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

ایسنا/لرستان رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: خانه معلم بروجرد در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای دهه فجر خانه معلمی در شأن فرهنگیان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نریمان سبحانی‌نیا امروز ۲۲ آذرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش زمینه رشد فرهنگ و کشف استعدادها بوده و قلب و پیکر جامعه است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است که در سال تحصیلی جدید با توجه به کمبود نیروی انسانی این مهم مدیریت شده و در حال حاضر کلاس بدون معلم وجود ندارد.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، امسال زمینه جذب ۶۷ نفر برای آموزگاری در مدارس دوره ابتدایی و ۱۰۸ نفر هم برای رشته‌های دبیری دوره متوسطه انجام شد.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: از این میزان ۵۲ نفر در آموزش ابتدایی و ۸۲ نفر در رشته‌های دبیری دوره متوسطه به آموزش و پرورش بروجرد داده شده و مشکل آنها این است که آموزش لازم را ندیده‌اند.

وی بیان کرد: در این راستا برای نیروهایی که امسال به آموزش و پرورش داده شده کارگاه‌هایی برگزار شده است.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: امسال ۲ هنرستان حجاب و احسان مطیعی در بروجرد ایجاد شده و حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات این هنرستان‌ها هزینه شده است.

سبحانی‌نیا اظهار کرد: همچنین امسال دو چمن مصنوعی در شهرستان افتتاح شده و دو چمن مصنوعی دیگر در دست اقدام بوده و از مشکلات دیگر آموزش و پرورش فضای آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: خانه معلم بروجرد یکی از خانه‌های معلم‌ کم نظیر کشور خواهد شد به‌خاطر اینکه در کنار دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) قرار دارد و از نظر زیبایی و موقعیتی که دارد یکی ازبهترین خانه های معلم خواهد بود.

سبحانی‌نیا با اشاره به اردوگاه فیال، افزود: برای رفع مشکلات این اردوگاه باید تصمیمات خوبی گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha