• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402092216688
  • خبرنگار : 50649

برترین‌های شطرنج و بسکتبال دانش‌آموزان فارس معرفی شدند

برترین‌های شطرنج و بسکتبال دانش‌آموزان فارس معرفی شدند

ایسنا/فارس در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات شطرنج و بسکتبال دانش‌آموزان فارس، برترین‌های این رشته‌ها معرفی و تجلیل شدند.

ابوذر زیدآبادی‌نژاد امروز، ۲۲ آذرماه در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات شطرنج پسران و چهلمین دوره مسابقات بسکتبال دختران دوره دوم متوسطه استان فارس گرامیداشت شهدای دانش‌آموز در شیراز اظهار کرد: در مرحله اول مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم استان، در رشته بسکتبال تعداد ۱۳ تیم از نواحی و شهرستان‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌ کل آموزش و پرورش فارس گفت: در این رقابت‌ها تیم ناحیه ۳ شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم ناحیه یک شیراز نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تیم‌های فیروزآباد و کازرون مشترکاً به مقام سوم رسیدند و تیم شهرستان داراب به عنوان تیم فرهنگی معرفی شد.

زیدآبادی‌نژاد بیان کرد: نفرات منتخب در این دوره از مسابقات شناسایی شده و به اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات ورزشی مرحله کشوری در دهه فجر معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه همچنین چهل و یکمین دوره مسابقات شطرنج پسران استان گرامیداشت شهدای دانش آموز برگزار شد و رتبه‌های برتر معرفی و به مرحله بعد راه یافتند، گفت: در این رقابت‌ها نیز در بخش تیمی کازرون به مقام قهرمانی رسید، ناحیه یک شیراز  دوم شد.

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس ادامه داد: در این رقابت‌ها شهرستان‌های فیروزآباد و ناحیه دو شیراز مشترکاً به مقام سوم رسیدند و تیم جهرم هم عنوان فرهنگی و اخلاق را از آن خود کرد.

زیدآبادی‌نژاد گفت: در بخش انفرادی علی کوهپیما از شهرستان ممسنی مقام اول، مقام دوم نیز به عرفان میرزایی از فیروزآباد و مقام سوم نیز مشترکاً به مهدی تنوری ناحیه ۲ و محمد سلطانی از ناحیه ۳ شیراز رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha