• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402092317124
  • خبرنگار : 50441

بازیگر منتخب جشنواره تئاتر فارس:

تئاتر درآمد چندانی ندارد

تئاتر درآمد چندانی ندارد

ایسنا/فارس بازیگر تئاتر اهل شهرستان فسا از سختی‌ها و لذت‌های کار با گروهی می‌گوید که بیشترین جوایز را در تئاتر استانی فارس از آن خود کرد.

درباره تئاتر ایلخونی طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی به میان آمده و خبرنگار ایسنا نیز در تلاش بود تا با عوامل این نمایش که جزو برندگان جوایز جشنواره استانی بودند، گفت‌وگو کند. زینب عبدی هم یکی دیگر از بازیگران ایلخونی بود که توانست به همراه سایر دوستانش در "گروه اجنه" جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کند.

عبدی که اصالتی آبادانی دارد، متولد سال ۱۳۷۷ در شهرستان فسا است. او از سال گذشته به گروه آژمان بیژنی نسب، کارگردان اثر، پیوسته و در همین مدت پیوندی عمیق با گروه ایجاد کرده است.

او در خصوص ورودش به گروه ایلخونی گفت: زمانی که وارد این گروه شدم، چندماهی از آغاز تمرینات گذشته بود. وقتی هم که اضافه شدم، نقش یکی از جن‌ها به من سپرده شد، کار کردم و با کمک‌های کارگردان توانستم نقش را در بیاورم.

تئاتر درآمد چندانی ندارد

عبدی در خصوص سختی‌های کار نیز گفت: قطعا سختی‌های خاص خودش را داشت. هم اینکه خیلی حرکات فردی خیلی زیادی داشت و دیگر اینکه ایجاد هماهنگی بین اعضای گروه اجنه هم سخت و دشوار بود. گروه اجنه ۶ نفر بود که در ادامه راه ۲ نفر حذف شدند و با ۳ خانم و یک آقا کار را ادامه دادیم. دیالوگ‌های آن دو نفر بین سایر اعضا تقسیم شد و زمانی که به جشنواره آمدیم، خوشبختانه کاملا آماده بودیم.

این بازیگر اهل استان فارس در خصوص چونگی ورودش به عرصه تئاتر گفت: در سال ۹۳ و خیلی اتفاقی در یک مدرسه، جشنواره تئاتر دانش آموزی شروع شد و من هم وارد انجمن تئاتر شدم و حالا نزدیک به ۹ سال است که در این عرصه فعالیت دارم.

عبدی با بیان اینکه برای ادامه اجراهای عمومی انگیزه زیادی دارد، در خصوص تاثیر موفقیت در جشنواره، روی او و سایر اعضای گروه گفت: قطعا انگیزه بسیار زیادی پیدا کرده‌ایم اما اول از همه خوشحالیم که با این جایزه، جواب اعتماد آقای بیژنی را دادیم و هم خستگی از تن خودمان در رفت. حالا هم در تلاشیم که در جشنواره‌های بعدی بهتر و بهتر باشیم و جوایز بیشتری هم ببریم.

وی که ۲۵ ساله دارد در خصوص کار با کارگردان جوانی مثل آژمان بیژنی نسب گفت: آژمان بر خلاف بیرون کار که خیلی مهربان و آرام است، درون کار بسیار جدی و سختگیر است. اینکه همه چیز به بهترین نحو اجرا شود، خیلی برایش مهم است و ما هم خیلی این جدیت را دوست داریم و امیدواریم در کارهای بعدی هم در کنار او و گروهش باشیم.

تئاتر درآمد چندانی ندارد

منتخب جشنواره تئاتر فارس با بیان اینکه تئاتر را بیشتر از تلویزیون و سینما دوست دارد، درباره اینکه آیا درآمد بازیگری هم برایش اهمیتی دارد یا خیر، گفت: کار تئاتر درآمد چندانی ندارد. همه چیز علاقه شخصی است و ما به درآمد و مسائل اقتصادی قضیه فکر نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، ایلخونی یکی از چهار نمایش برتر جشنواره استانی فارس است که در اوایل دی‌ماه در جشنواره منطقه‌ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha