• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402092317147
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ دوم صادقیان:

پهپاد کرار مسلح تحولی شگرف در پدافند هواپایه ایجاد کرده است

پهپاد کرار مسلح تحولی شگرف در پدافند هواپایه ایجاد کرده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال گفت: طرح رسول به عنوان دستاوردی ارزشمند که به صورت انبوه تولید و در اختیار یگان های پدافند هوایی در سطح کشور قرارگرفته است تحولی شگرف در حوزه پدافند کشور ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال با حضور در گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر ضمن بازدید از این یگان آمادگی عملیاتی تجهیزات و کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

سرتیپ دوم صادقیان با اشاره به الحاق ده ها فروند از پهپادهای رهگیر کرار مسلح به موشک مجید به یگان های پدافندی تاکید کرد: این دستاورد ارزشمند که به صورت انبوه تولید و در اختیار یگان های پدافند هوایی در سطح کشور قرار گرفته است تحولی شگرف در حوزه پدافند کشور ایجاد کرده است و باعث می شود تا پدافند با درصد ریسک بسیار پایین تر نسبت به استفاده از هواپیماهای باسرنشین عملیات پدافند هواپایه را بر علیه هواگردهای متخاصم به انجام رساند.

امیر صادقیان افزود: در طرح رسول هم پهپاد جت، هم موشک مورد استفاده قرار گرفته و همه تجهیزات و ملحقات آن به صورت بومی و در کشور تولید و بر اساس نیاز عملیاتی نیروی پدافند هوایی توسعه داده شده است که علاوه بر اینکه دست برتری در حوزه پدافندی برای کشور بوده دشمنان را نیز سردرگم کرده است.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه بارزترین مصداق جهاد تبیین وجود حضرت زهرا(س) است اظهار داشت: حضرت زهرا (س) ‏آموزگار خوب شهادت‎، حصن محکم ولایت و جلوه جمال خداوند بود و اساسی‌ترین هدف ایشان در دفاع از امامت، جلوگیری از تفرقه و پراکندگی بین امت اسلام بود که همین هدف راه رسیدن ما به سعادت است.

سرتیپ دوم صادقیان تصریح کرد : اکثر شهدا در دوران دفاع مقدس به بی بی دو عالم توسل و تمسک می‌کردند و همواره ذکر و زمزمه آنان نام مقدس حضرت زهرا (س) بود و همین دعا ها و توسل ها باعث افزایش روحیه معنویت در رزمندگان می شد و راه پیروزی را بر آنان هموار می کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال تاکید کرد: امروز لازمه حفظ وحدت و قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت علاوه بر پشتکار و جدیت در امور پرداختن به امور معنوی است؛ چرا که تجربه موفق رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به خوبی این مهم را ثابت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha