• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402092317167
  • منبع : وزارت کشور

رئیس ستاد انتخابات کشور:

ترویج اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح، زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی است

ترویج اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح، زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ترویج رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی است.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانداران و بخشداران استان با بیان اینکه حدود ۸۰ روز دیگر تا انتخابات ۱۱ اسفند ماه باقی است، افزود: آمادگی کامل ستادهای انتخابات استان ها و رفع نیاز شعب اخذ رای و تسهیل در روند رای‌گیری، مهم ترین وظیفه ستاد انتخابات استان ها است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت کشور، تضمین کننده امنیت ملی است و برای تحقق این مهم نیازمند نقش آفرینی و مسئولیت پذیری همه نخبگان و آحاد جامعه هستیم.

معاون وزیر کشور تمرکز دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمن برنامه‌ریزی گسترده ای برای کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات انجام داده است ولی پویایی سیاسی و مشارکت بالای جوانان در ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، نشان از رشد مشارکت نسل جوان برای حضور در عرصه مدیریتی کشور  دارد.

شاهچراغی با تاکید بر راهبردهای چهارگانه انتخابات، افزود: ترویج رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح و همچنین نقش آفرینی حلقه های میانی و گروه های مرجع محلی، زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی است.

 وی با تاکید بر تسریع در تکمیل زیرساخت های لازم در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و تامین نیازهای تجهیزاتی از جمله مخابراتی، توافقات لازم انجام شده و مراحل اجرایی آن در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با قدردانی از دست اندرکاران انتخابات استان بوشهر گفت: تشریح کامل و دقیق فرآیند انتخابات برای مردم و آگاهی بخشی عمومی از ظرفیت های قانون انتخابات برای تحقق عدالت انتخاباتی باید در دستور کار ستاد انتخابات استان ها قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha