• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092317173
  • خبرنگار : 50039

آغاز ثبت‌ نام از کاندیداهای تصدی ریاست ۶ هیأت ورزشی گلستان

آغاز ثبت‌ نام از کاندیداهای تصدی ریاست ۶ هیأت ورزشی گلستان
تصویر تزئینی است

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز ثبت نام کاندیداهای تصدی ریاست شش هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: کاندیداها با مدارک خود به اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان مراجعه کنند.

قاسمعلی برزمینی امروز (پنج شنبه، ۲۳ آذر ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان گلستان در نظر دارد مجمع انتخابات شش هیأت ورزشی را برگزار کند، اظهار کرد: افرادی که علاقه‌مند به احراز پست ریاست هیأت‌های بدن‌سازی و پرورش اندام، شطرنج، انجمن‌های ورزشی، بولینگ و بیلیارد، تیروکمان و بوکس هستند، می‌تواند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اکنون ثبت نام از کاندیداها آغاز شده است، ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام ۲۸ آذر ماه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با مدارک خود به اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

او التزام به قانون اساسی، داشتن حداقل سن ۳۰ سال و حداکثر ۶۵ سال، داشتن مدرک لیسانس، سابقه مدیریت اجرایی پنج ساله و ارائه مدارک مثبت سوابق و ساکن بودن در استان گلستان را از شرایط عمومی احراز صلاحیت کاندیداها دانست و گفت: علاقه‌مندان باید سایر شرایط مندرج در اطلاعیه را داشته باشند.

وی اعلام کتبی اسامی داوطلبان پست‌های هیأت رئیسه و ارائه مدرک و تکمیل فرم استعلام اعضای پیشنهادی هیأت رئیسه هر یک از داوطلبان احراز پست هیأت استان گلستان در زمان ثبت نام را از الزامات دانست و اظهار کرد:‌ امیدواریم برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌های ورزشی زمینه‌ساز رشد و توسعه ورزش در استان باشد.

برزمینی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری به استان گلستان، گفت: از ابتدای این دولت، ۲۰ پروژه ورزشی و ۵۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شده است. در سفر دوم رئیس جمهوری به استان ۱۸ پروژه جدید ورزشی دیگر و حدود ۲۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه پس از روی کار آمدن این دولت، ۷۱۷ ورزشکار گلستانی به اردوهای مختلف تیم‌های ملی دعوت شدند که این آمار رشد ۶۱ درصدی داشته است، افزود: ۱۵۰ نفر از دعوت‌شدگان به عضویت ثابت تیم ملی درآمدند و به مسابقات فراملی اعزام شدند که نتیجه آن، افزایش ۳۲ درصدی تعداد مدال‌های فراملی ورزشکاران استان گلستان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha