• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092317188
  • منبع : نمایندگی اردبیل

هواداران محسن چاوشی ۸۶ زندانی اردبیلی را آزاد کردند

هواداران محسن چاوشی ۸۶ زندانی اردبیلی را آزاد کردند

ایسنا/اردبیل مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل اظهار کرد: در ۴ سال اخیر تعداد ۸۶ زندانی غیرعمد با رقم اهدایی بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی علاقمندان و دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی محسن چاوشی از زندان های استان آزاد شدند.

کریم الله محبوبی اُناری ضمن تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی محسن چاوشی، هنرمند متعهد و مردمی کشورمان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل گفت: در ۴ سال اخیر تعداد ۸۶ زندانی غیرعمد با رقم اهدایی بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی علاقمندان و دنبال‌کننده گان صفحه اجتماعی محسن چاوشی از زندان های استان آزاد شدند.

وی افزود: با کمک مخاطبان صفحه اجتماعی هنرمند محبوب کشورمان محسن چاوشی در ۴ سال‌ اخیر در ۷ مرحله و با معرفی مددجویان واجد شرایط کمک ستادمردمی دیه استان، ۸۶ بدهکار مالی از بند زندان رهایی یافتند.

وی مبلغ محکومیت این زندانیان را بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت هواداران محسن چاوشی و باقیمانده بدهی این زندانیان با ارایه اعسار دادگستری، کمک ستاد دیه استان و کشور، تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان و آورده مددجویان تأمین و پرداخت شده است.

هواداران محسن چاوشی ۸۶ زندانی اردبیلی را آزاد کردند

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان با اشاره به همکاری اخیر چاوشی در حوزه آزادی زندانیان غیر عمد اضافه کرد: در فراخوان  اخیراعلام شده هواداران وی در مدت کوتاهی با واریز مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون تومان به حساب ستاد مردمی دیه استان اردبیل، زمینه آزادی ۲۵تَن از زندانیان جرایم غیر عمد معرفی شده‌ را فراهم کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد مردمی دیه استان اردبیل، محبوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۰ زندانی غیرعمد چشم انتظار رهای از بند زندان هستند، اظهار کرد: از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار همانند محسن چاوشی دعوت می‌کنیم به یاری این ستاد مردم نهاد بیایند تا بتوانیم زمینه ی بیشتر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی را فراهم سازیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha