• جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402092417304
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

اعزام تیم فراجا به راسک با دستور سردار رادان در پی حمله تروریستی

اعزام تیم فراجا به راسک با دستور سردار رادان در پی حمله تروریستی

در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه‌شب گذشته سخنگوی فراجا از اعزام هیأتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی به شهرستان راسک به دستور سردار رادان جهت بررسی و پیگیری موضوع خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست های گروهک «جیش الظلم» به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته،  اعلام کرد: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان جان برکف پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور یافته و اوضاع تحت کنترل می‌باشد و براساس گزارش پایگاه خبری پلیس و بادستور رئیس پلیس کشور، هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع اعزام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه حدود ۱۱ نفر از کارکنان فراجا از افسران ارشد و سرباز به شهادت رسیدند و تعدادی از ماموران فراجا نیز مجروح شدند. همچنین وضعیت شهر راسک هم‌اینک عادی و اقدامات لازم در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۲۳:۲۴

پرسنل بدون آموزش وعدم اجرای طرح پدافند باعث شهادت این عزیزان شده چونکه افراد مستضعف به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند به مقرهارسیدگی نمی شود وتجهیز نمی‌شوند همکاری سپاه وبسیج بافراجادراین مناطق لازم است که اجرانشده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۱۱:۳۱

باسلام وتسلیت ایام سوگواری حضرت زهراو شهادت پرسنل خدوم فراجا اعلام میدارم که چارت سازمانی در سازمان فراجا پایین است و در کنارنیروهای جوان بایستی پرسنل با روحیه بالا و سن و سال و درجه بالا حضور داشته باشند و متاسفانه غفلت پیش میآید و حادثه جبران ناپذیری روی میدهد که جز آه وحسرت به دل خانواده‌های محترم به دل مینشیند