• جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402092417481
  • خبرنگار : 71661

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب شدید پایگاه هوایی آمریکا در کردستان عراق خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند که پایگاه هوایی الحریر آمریکا در منطقه کردستان عراق بر اثر حملات متعدد نیروهای مقاومت منطقه متحمل آسیب شدیدی شده‌است.

پایگاه خبری Cradle گزارش داد که بر اساس بیانیه‌های رسمی جنبش مقاومت اسلامی عراق، از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا امروز پایگاه هوایی الحریر هدف ۱۲ حمله پهپادی قرار گرفته‌است.

این حملات در واکنش به حمایت‌های مالی، نظامی و دیپلماتیک واشنگتن از رژیم صهیونیستی و جنایاتش در غزه صورت گرفته‌اند؛ جنایاتی که به شهادت بیش از ۱۸ هزار فلسطینی ساکن غزه منجر شده‌ است.

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

مقاومت عراق علاوه بر این پایگاه، به دیگر مواضع آمریکا در عراق نیز حمله کرده‌است، از جمله پایگاه نظامی عین‌الاسد و همچنین سفارت آمریکا در بغداد که پیش‌تر هدف یک حمله راکتی قرار گرفت.

چندی پیش وزارت دفاع ایالات متحده اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا امروز نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه مجموعاً ۹۷ بار مورد حمله قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۸:۱۴

وقتی دنیا هرج مرج هست،سازمان ملل و اتحادیه اروپا یکی یه حق وتو دادن به خودشون و شروع به جنایت ودزدی غارت ،ایرانم وظیفه انسانی ،شرعی خودش هست،تازه هنوز مراجع ما حکم جهاد ندادن،وای ب اون روز ،انتقام سلیمانی ،دانشمندان هسته ایی ،و ترور ووو هنوز مونده، ،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۸:۲۳

آمریکا یک اشغال گر است. جنگ با اشغالگر واجب است. عراق سوریه از تمامیت ارضی خود دفاع می‌کنند. سازمان ملل تابع نبرد در میدان است و از دفاع مشروع حمایت می‌کند. آمریکا و اروپا از جیب خود برای دموکراسی خرج کنند و نه از جیب دیگر ملت ها.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۹:۰۳

دریای سرخ و منطقه باید برای غرب نا امن شود. دریای سرخ و منطقه متعلق به صاحبان آن است. آیا غرب مکار می‌تواند ادعای دموکراسی و حقوق بشر داشته باشد وقتی به بحران‌های داخلی روبرو شد؟!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۹:۴۸

جنگ اصلی بر علیه آمریکا شروع نشده فعلا تمرین نظامی است

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۲۰:۰۸

ایران باید همین امشب باتمام قدرت به اسراییل حمله کندوبا خاک یکسان کند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۰۰:۰۱

کشورهای غربی وآمریکا فریبکارودروغگووجنایتکارهستندوادعاهای حقوق بشریشان همه کذب محض است.خداریشه کن شان کندکه اینقدرستمکارند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۰۰:۲۸

جو بایدن وپسر گلش هر دو در تیم اوباما سرپرست فساد در امریکا بالاخره روزی ابرویی این قدرت جهانی هم باید میرفت.اولین اهانت جو بایدن وقتی فکرمیکرد صدایش روی بلندگو نیست وقسمت مغز فرسوده اش عمل نکرده بود نشان داد ابهت بزرگترین قدرت جهانی به لجن کشیده شده ودر جنگ اسراییل وحماس نشان داد اوبامایی در حد ضعیف شده کشوری مثل امریکا را را به لجن میکشد.دزدها ودروغ گوها بالاخره حافظه اشان یاری نمیکند یکجا وخرابی زیادی ببار می آورند در هر جای دنیا فرقی ندارد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۰۹:۱۳

الان بنظر شما رفتن آمریکا از افغانستان بنفع ما تمام شد یا به ضرر ما؟