• جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402092417503
  • خبرنگار : 30147

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد

تعداد خانه‌های ورزش روستایی گناباد تا پایان امسال به ۱۰ باب می‌رسد

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سعی می‌شود تا پایان امسال ۱۰ روستای شهرستان دارای خانه ورزش شوند.

علی اصغر اکبری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به زودی دو باب خانه ورزش روستایی دیگر در گناباد افتتاح خواهد شد، افزود: هماهنگی‌های لازم برای تحویل تجهیزات دو خانه ورزش روستایی انجام شده است.

وی هم‌افزایی را در توسعه ورزش گناباد ضروری دانست و گفت: باید به خانه‌های ورزش روستایی توجه بیشتری شود، قطعاً برای توسعه ورزش و شادابی در روستاها، افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد در همین خصوص اظهار کرد: به زودی خانه‌های ورزش دو روستای نجم‌آباد و نوده میرمحراب با همکاری هیئت ورزش روستایی و دهیاری و شورای اسلامی روستاهای مذکور تجهیز و افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش روستایی باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، استعدادیابی، ایجاد شورونشاط اجتماعی، احیاء و ترویج بازی‌های بومی محلی در حال پیگیری است.

اکبری خاطرنشان کرد: روند تجهیز و ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی در روستاها، با افتتاح دو خانه ورزش این آمار در سال جاری به ۷ خانه ورزش خواهد رسید. امیدواریم تا پایان سال جاری این آمار حداقل به ۱۰ روستا برسد.

وی بیان کرد: اهمیت دادن به خانه‌های ورزش روستایی ضمن اینکه موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی می‌شود، می‌توان در آینده از بین این ورزشکاران استعدادیابی کرده و در تیم‌های استانی و ملی شاهد حضور آنها باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد از دهیاران درخواست نمود، تعامل و هماهنگی خود را با اداره ورزش و جوانان شهرستان افزایش دهند تا به جایگاه خوبی در ورزش روستایی دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تجهیز خانه‌های ورزش روستایی ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در روستاها است.

۲ هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار به صورت سازمان یافته در قالب ۲۸ هیات ورزشی در شهرستان گناباد فعالیت دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha