• جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092417538
  • منبع : بازار

رجیستری گوشی موبایل در کمترین زمان و ۱۰۰% تضمینی

رجیستری گوشی موبایل در کمترین زمان و ۱۰۰% تضمینی

رجیستری گوشی یا همان شناسنامه دار کردن گوشی‌های همراه با این هدف انجام می گیرد که از ورود گوشی های قاچاق به صورت غیرقانونی به داخل کشور جلوگیری به عمل آید. در همین راستا اگر تلفن همراهی از طریق مبادی غیررسمی به کشور وارد شود، به دلیل این که دارای شناسنامه نمی‌باشد بعد از حدود ۳۰ روز از دسترس خارج می شود و قابلیت استفاده و اتصال به اپراتورهای ارتباطی مانند همراه اول و ایرانسل غیرممکن می شود.


به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت گوشیکا، به هر ترتیب اگر موبایل خود را رجیستری نکنید انگار اصلا موبایلی برای استفاده ندارید! پس ضروری است از بهترین خدمات دهندگان رجیستری گوشی خدمت مربوطه را دریافت کنید تا دوباره بتوانید از تمام قابلیت‌های گوشی خود نهایت بهره را ببرید.

رجیستری چیست؟ تاریخ شروع قانون رجیستری گوشی

طرح رجیستری گوشی‌های همراه قرار بود از سال ۸۵ استارت زده شود، اما متاسفانه بعد از مدتی به دلیل مسائل فنی و خلاهای قانونی این طرح متوقف گردید تا اینکه در سال ۹۶ به صورت هدفمند این طرح در سراسر کشور به اجرا درآمد و به یکی از دغدغه اساسی واردکنندگان و خریداران گوشی تبدیل شد.
در ابتدا گوشی های برند آیفون از اولین مدل‌هایی بودند که قانون رجیستری گوشی درباره آنها به اجرا آمد، رفته رفته این قانون سراغ همه برندهای بازار رفت تا اینکه امروزه تمام گوشی‌های موجود در بازار ایران از قابلیت رجیستری پشتیبانی می کنند.

چگونه رجیستری گوشی انجام دهیم؟

اگر به هر دلیلی در فرآیند ثبت رجیستری گوشی خود با مشکل مواجه شدید، بهتر است از متخصصین حوزه رجیستری کمک بگیرید.
اگر عبارت "رجیستری گوشی" را در گوگل سرچ کنید با سایت‌های زیادی روبه‌روی می شوید که قول رجیستری تضمینی گوشی را به شما می‌دهند؛ اغلب این سایت‌ها هم قیمت‌های بالایی برای فرآیند رجیستری از مشتریان دریافت می‌کند.
بهتر است برای دریافت خدمات رجیستری موبایل از تیمی کمک بگیرید که هم در این حوزه شناخته شده است و تجربه زیادی در این زمینه دارد و هم به موازات کیفیت کار دارای قیمت عادلانه می‌باشد.

تیم گوشیکا سال‌های زیادی می‌باشد که در حیطه انواع خدمات رجیستری گوشی (رجیستری گوشی مسافرتی، رجیستری گوشی‌های اپل، خرید پاسپورت و...) به فعالیت می‌پردازد. مشتریان وفادار زیادی تاکنون به این مجموعه اعتماد کرده‌اند و مزد اعتماد خود را نیز دریافت کرده‌اند! بعضی از فیدبک های مثبت و نقد مشتریان این مجموعه را از صفحه رجیستری گوشی مسافری دنبال کنید تا خودتان آگاهانه تصمیم به انتخاب بگیرید.

مقایسه سرویس‌های رجیستری گوشیکا با دیگر سایت‌ها

سرویس‌های تیم گوشیکا چندین ویژگی اساسی دارد که آنها را از دیگران در سطح وب متمایز می‌کند؛ از جمله این ویژگی:

  • پشتیبانی و پاسخ‌دهی به سوالات به صورت سریع
  • دریافت کارمزد منصفانه در قبال خدمات رجیستری
  • تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • انجام رجیستری تضمینی بدون خطا و پریدن
  • دریافت مشاوره تخصصی به صورت رایگان
  • تخمین قیمت رجیستری موبایل به صورت آنلاین
  • مشتریان زیاد و دارای سطح اعتماد گسترده در این حوزه

 رجیستری گوشی آیفون در گوشیکا

وب‌سایت گوشیکا خدمات متنوع رجیستری دارد که شناسنامه دار کردن گوشی‌های اپل هم یکی از این خدمات می باشد.
بعضی از افراد به سبب نداشتن اطمینان کافی به بازار ایران مخصوصا برای خرید آیفون و محصولات اپل، تصمیم به خرید این گوشی‌ها در خارج از کشور می‌گیرند. همانطور که میدانید برای رجیستری کردن یک گوشی نیاز است تا شماره IMEI این گوشی‌ ابتدا در گمرک ثبت شود تا قابلیت رجیستری کردن آن موجود شود. لذا برای این کار به یک پاسپورت معتبر نیاز خواهید داشت و در هر سال متاسفانه تنها یک بار می‌توان از پاسپورت یک شهروند برای رجیستر کردن موبایل استفاده کرد.

اگر شما هم با محدودیت‌های رجیستری مسافرتی مواجه هستید یا آیفونی دارید که همچنان بدون رجیستری باقی‌مانده است، می توانید کار خود را به مجموعه گوشیکا بسپارید تا در سریع ترین زمان سفارش رجیستری شما را آماده کند.
به دلیل حساسیت‌هایی که در محصولات آیفون وجود دارد و همینطور قیمت نسبتا بالاتری که رجیستری این گوشی‌ها نسبت به دیگر برندها دارند، بهتر است فقط یکبار هزینه کنید و کار خود را به یک تیم متخصص بسپارید تا در آینده خدای نکرده با مشکلاتی نظیر پریدن رجیستری یا کلاهبردارانی که در این زمینه پول دریافت می‌کنند و هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهند مواجه نشوید!

خرید رجیستری پاسپورت | رجیستری پاسپورت مسافرتی در گوشیکا

اگر تاکنون از امتیاز رجیستری خود استفاده نکرده‌اید و تازه به کشور وارد شده‌اید و از ورود شما بیشتر از ۳۰ ساعت نگذشته است، می توانید حق رجیستری خود را با قیمت مناسب به گوشیکا بفروشید. فقط کافی است به صفحه مربوطه وارد شوید و اطلاعات مربوطه را مطالعه کنید و اقدام به ارسال اطلاعات مربوطه نمایید تا در کمترین زمان به ازای فروش امتیاز رجیستری، پول خود را دریافت نمایید.

سخن پایانی

هر روزه افراد زیادی هستند که به دلیل همکاری با تیم‌های ضعیف در زمینه رجیستری گوشی بی جهت پول خود را هدر می‌دهند و نتیجه راضی کننده نمی‌گیرند و اگر هم خدماتی دریافت کنند متاسفانه با سرعت بسیار پایین در تحویل کار برخورد می‌کنند.
بهتر است همواره برای ریجستر کردن گوشی خود نسبت به پیدا کردن یک مجموعه قابل اعتماد که باقیمت مناسب و کیفیت مناسب و سرعت تحویل بالا، فعالیت می‌کند اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۰۰:۱۹

من به شخصه از تیم گوشیکا استفاده کردم و بسیار راضی هستم