• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092517876
  • منبع : بازار

قیمت تورهای خارجی در نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تورهای خارجی در نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

 فروش تورهای نوروز ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا به نقل از ایوار، نوروز، پرتقاضاترین فصل سفرهای داخلی و خارجی است. در این بین، آژانس‌های مسافرتی پکیج‌های متفاوتی از سفر را ارائه می‌دهد. به گزارش شرکت خدمات مسافرتی ایوار، فروش تورهای نوروز از اوایل آذرماه امسال آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه‌خواهد داشت.

فروش تورهای خارجی به واسطه برنامه‌ریزی‌های فشرده و دریافت ویزا، از چندماه قبل انجام می‌شود. قیمت تور اروپا ایوار در نوروز ۱۴۰۳ از ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۹۹۰ یورو برای تور ۸ روزه سوئیس آغاز می‌شود. این هزینه شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفرهای بین شهری و فرودگاهی، خدمات ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری، راهنمای فارسی زبان و محلی، خدمات CIP فرودگاه مبدا و اقامت در هتل ۴ ستاره همراه با صبحانه است. از دیگر مقاصد اروپایی ایوار می‌توان به تور فرانسه، تور اسپانیا، تور کرواسی و سایر تورهای ترکیبی اشاره کرد. ۲ عامل مدت اقامت و ترانسفرهای بین شهری متعدد و هوایی بیشترین تاثیر را بر قیمت تورهای اروپایی می‌گذارد. در نوروز امسال مانند سایر سال‌ها تمامی تورهای خارجی ایوار شامل خدمات سالن تشریفات فرودگاه امام هستند. از مهمترین مدارک مورد نیاز تورهای اروپایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۱) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌های قبلی
  • ۲) ۳ قطعه عکس ۴.۵ *۳.۵ رنگی، تمام رخ با زمینه روشن
  • ۳) اصل گردش حساب بانک ۳ ماهه با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی
  • ۴) اصل سند مالکیت
  • ۵) اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • ۶) چک رمزدار یا ضمانت‌نامه بانکی حداقل به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان

اگرچه صدور یا عدم صدور ویزای شینگن تنها در حوزه اختیارات سفارتخانه است، اما با توجه به حسن سابقه‌ی ایوار در اجرای تور اروپا، مراحل صدور ویزای شینگن برای مسافران ایوار به آسانی انجام می‌پذیرد. با توجه به اعتماد سفارتخانه‌ها به روال پیگیری و صحت سنجی مدارک مسافران توسط ایوار و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت، همسفران می‌توانند با خیالی آسوده مدراک خود را برای دریافت ویزای توریستی شینگن و شرکت در یک سفر اروپایی در اختیار آژانس بگذارند.

پروازهای تورهای اروپایی ایوار در نوروز ۱۴۰۳ از بین هواپیمایی‌های ترکیش و قطر خواهد بود. به واسطه این پروازها، شما ‌می‌توانید تورهایی را انتخاب نمایید که در استانبول و دوحه اقامت دارند. 

قیمت تورهای خارجی در نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

غیر از مسیرهای اروپایی، شما می‌توانید از سایر تورهای خارجی نظیر فیلیپین، سریلانکا، تایلند، مالزی، کنیا، آفریقای جنوبی، هند، ویتنام، کامبوج، مالدیو، برزیل، کوبا، ژاپن و ... لذت ببرید. ارزان‌ترین تور غیر اروپایی ایوار، تور لوکس استانبول ۶ روزه است. اکثر تورهای غیر اروپایی در هتل‌های ۵ ستاره اقامت خواهند داشت. به گزارش ایوار، امسال نیز مانند سال‌های گذشته تمامی مسافران قبلی این آژانس از ۵٪ تخفیف ارزی بهره‌مند خواهند شد. همچنین پزشکان، کادر محترم درمان به همراه خانواده و مسافرین بالای ۶۵ سال نیز ۵٪ تخفیف ارزی خواهند داشت. اگر مسافرین تا ۳۰ آذرماه، ثبت در تور مورد نظر خود ثبت نام کنند، از ۳٪ تخفیف ارزی نیز بهره‌مند خواهند شد. البته قابل ذکر است که سقف استفاده از تخفیفات تورهای نوروزی ۱۰٪ است.

 انتخاب راحت‌تر با خواندن نظرات مسافران

شرکت خدمات مسافرتی ایوار، از معدود آژانس‌هایی است که نظرات همسفران خود را به صورت آنلاین بر روی وبسایت خود منتشر می‌کند. این نظرات بدون دخل و تصرف و سانسور درج می‌شوند و هر مسافری که از سفر بازگردد می‌تواند نظر خود درباره تور ایوار را بر روی وبسایت قرار دهد. تا امروز بیش از ۳۰۰۰ دیدگاه بر روی وبسایت ایوار منتشر شده است که همگی، مسافران حقیقی هستند و از این بین، بیش از ۹۷٪ مسافران، امتیاز عالی و خیلی خوب را به سفر خود داده‌اند.

قیمت تورهای خارجی در نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

هنگام خرید تور خارجی دقت نمایید

  • پرواز: هنگام خرید تورهای مسافرتی، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در نظر بگیرید، پرواز است. اگر ساعت پروازی شما مناسب نباشد، زمانی به مقصد خواهید رسید که انتخابی جز اقامت در هتل ندارید و همین عامل باعث می‌شود که یک نصفه روز را از دست بدهید. همچنین اکثر تورهای اروپایی به علت محدودیت پروازهای ایرانی، با ایرلاین‌های خارجی انجام می‌پذیرد. پس مدت زمان توقف و محل ترانزیت را نیز باید مد نظر داشته باشید. مدت زمان ترانزیت نباید زیاد باشد تا منجر به خستگی و سرگردانی شما در فرودگاه شود و همچنین در عین حال نباید خیلی کم باشد که با کمترین تاخیر پرواز اول، پرواز دوم را از دست بدهید.
  • هتل: در هنگام انتخاب تور به درجه هتل دقت کنید. با آگاهی از هتل مد نظر، به سایت‌هایی مانند بوکینگ و تریپ ادوایزر بروید و نظر مسافران قبلی آن هتل را بخوانید تا از کیفیت هتل مطمئن شوید. همچنین محل قرارگیری هتل بسیار مهم است. نزدیکی هتل شما به مرکز شهر، باعث می‌شود که بهترین استفاده را از زمان خود ببرید. همچنین دسترسی هتل به مترو و سایر شبکه‌های حمل و نقل، گردش در ساعات آزاد تور را برای شما راحت می‌سازد.
  • گشت‌های شهری: بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، جهت کاهش هزینه‌ها، تورهای خود را بدون هیچ گشتی به فروش می‌رسانند. یعنی زمانی که برنامه سفر را مشاهده می‌کنید، تمام گشت‌ها به صورت اختیاری آورده شده است که برای خرید ورودیه در محل اقدام می‌شود. در صورتی که آژانس‌های مسافرتی با کیفیت جهت هماهنگی بیشتر و آسایش مسافران، هایلایت‌های مهم یک شهر را که دارای ورودیه هستند از قبل در هزینه‌های تور می‌گنجانند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha