• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092517897
  • منبع : بازار

پکیج بوتان، راهکاری مناسب برای تامین گرمایش خانه

پکیج بوتان، راهکاری مناسب برای تامین گرمایش خانه

پکیج بوتان دمای آب در سیستم گرمایشی و آب مصرفی را به ترتیب به ۹۰ و ۶۰ درجه می رساند و مجهز به منبع انبساط با ظرفیت ۸ لیتری است. حداکثر ظرفیت حرارتی آن، ۳۲۰۰۰ کیلوکالری بوده و به صورت فن دار و بدون فن و احتراق باز یا احتراق بسته عرضه میشود. سری جدید پکیج بوتان دارای نمایشگر دیجیتال و سیستم عیب یابی می اشد.

به گزارش ایسنا به نقل از هایپرصنعت فامکو، قطر لوله ورودی گاز در این تجهیزات ¾ اینچ و حداکثر فشار آب راه انداز ۰.۱۳ بار محاسبه شده و بر اساس استاندارد ملی ایران و CE اروپا ساخته میشود. با روی کار آمدن انواع پکیج ها و حذف موتورخانه، فضای پارکینگها گسترش یافته و هزینه نگهداری، تعمیرات به شدت کاهش می یابد. پکیج بوتان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه در صدر برندهای پرفروش پکیج قرار دارند و این پکیج ایرانی پر قدرت سهم وسیعی را در بازار به خود اختصاص داده است.

هایپرصنعت فامکو به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تجهیزت گرمایشی و انواع پکیج ها در ایران، آماده ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خرید انواع پکیج بوتان به شما مشتریان عزیز میباشد. ۴۵ دپارتمان تخصصی در زمینه فروش تجهیزات مختلف صنعتی، ساختمانی و سایر حوزه ها مشغول به فعالیت هستند و درصورتیکه تمایل به خرید انواع پکیج های بوتان دارید، می توانید با تماس با کارشناسان خبره حوزه گرمایش و موتور خانه، از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

تفاوت سری های مختلف پکیج بوتان

پکیج های بوتان در سری های مختلف ارائه میشوند و در واقع با تولید این سری ها توانسته تمامی خواسته ها و نیازهای کاربران را پوشش دهد و وجه تمایز پکیج های بوتان در سری های مختلف متناسب با قابلیتهایی نظیر فن دار بودن، نوع نمایشگر، سیستم عیب یابی الکترونیک و حداکثر ظرفیت حرارتی قابل ارائه، تعیین میشود. که نحوه عیب یابی پکیج بوتان به صورت کدهایی بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده توسط کاربر است و سری های مختلف پکیج بوتان شامل پکیج بوتان پارما، پرلا، پرلا پرو و پاویا میباشد. پکیج بوتان سری بیتا جز ارزان ترین سری های این پکیج است و پکیج های بوتان پرلاپرو و پارما دارای نمایشگر دیجیتالی هستند و به طور کلی میتوان گفت که پکیج های پرلا پرو جزو مجهزترین سری های تولید شده، میباشند.

انواع پکیج بوتان

پکیج دیواری بوتان با قابلیت های ویژه عرضه می شوند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار میدهیم.

پکیج بوتان سری پارما

پکیج بوتان مدل بیتا با نام پکیج بوتان مدل پارما نیز شناخته میشود. ظرفیت حرارتی وروردی و خروجی که مربوط به مشخصات فنی پکیج بوتان از سری پارما است و ظرفیت حرارتی در این مدل های ارائه شده پکیج بوتان پارما Rsi ۲۲، Rsi ۲۴، i۲۲ به ترتیب ۲۱۷۰۰ و ۲۲۶۰۰ کالری در ساعت و ۱۹۵۰۰ و ۲۱۰۰۰ کیلوکالری در ساعت است. پکیج دیواری بوتان پارما عموما برای متراژهای کمتر از ۲۰۰ و حداکثر ۲۰۰ متر مربع مورد استفاده قرار میگیرد.

پکیج بوتان سری پرلا پرو

این پکیج ها شامل مدلهای پرلا پرو i۲۴، پرلا پرو i۲۸، پرلا پرو Rsi ۲۴، پرلا پرو Rsi ۲۸، پرلا پرو Rsi ۳۲ می شود و حداکثر ظرفیت حرارتی ورودی و خروجی در این تجهیز به ترتیب ۲۲۴۰۰ و ۲۷۶۴۹ کیلوکالری در ساعت است و اکثر برای متراژهای ۲۱۰ و بالاتر به کار میروند.

پکیج بوتان، راهکاری مناسب برای تامین گرمایش خانه

پکیج بوتان سری پاویا

 پکیج های بوتان سری پاویا دارای مدل پاویا Rsi ۲۴ بوده که ظرفیت حرارتی ۲۴۰۰۰ کیلوکالری در ساعت و به صورت فن دار و با نمایشگر دیجیتال قابل ارائه است.

پکیج بوتان سری بیتا

پکیج های بیتا جز مدلهای اقتصادی هستند و این پکیج ها در ظرفیت های ۲۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ قابل ارائه میباشند و به دلیل قیمت مناسب این محصول، طرفداران زیادی دارند.

پکیج بوتان، راهکاری مناسب برای تامین گرمایش خانه

نحوه انتخاب پکیج دیواری بوتان

پکیج های بوتان که جز تجهیزات گرمایش و موتورخانه هستند را متناسب با متراژ محل مورد استفاده، خریداری نمایید و برای متراژ های مختلف مانند ۲۰۰، ۲۱۰، ۲۵۰، ۲۸۵ طراحی میشوند.

مزایای پکیج بوتان

  • نمایشگر دیجیتال و نمایش وضعیت پکیج و کدهای مربوط به عیب یابی پکیج
  • دارای دودکش برای خروج گازهای حاصل از احتراق در مدل احتراق بسته
  • دارای دو مبدل حرارتی ایتالیایی برای تامین آب گرم
  • پشتیبانی از ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • دارای مشعل و مجهز به سیستم جرقه زن اتوماتیک
  • مجهز به سیستم هیدرولیک برنجی و بدنه محکم
  • حداکثر راندمان حرارتی معادل ۹۰ درصد
  • امکان متصل شدن به سنسور دمایی در بیرون
  • ساختار منعطف و قابل استفاده در شرایط جوی مختلف
  • پمپ سیرکولاتور سه سرعته
  • امنیت بالا

*توجه نمایید که به منظور آشنایی بیشتر این پکیج میتوان از راهنمای پکیج بوتان استفاده نمود که در قالب دفترچه راهنما ارائه میشود.

قیمت پکیج بوتان

ملاک تعیین قیمت پکیچ بوتان، ظرفیت حرارتی، فن، نمایشگر و سیستم عیب یابی است. قیمت پکیج بوتان ۲۴۰۰۰ فن دار در مقایسه با مدلهای دیگر مناسبتر بوده بوده و متراژ یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در زمان خرید پکیج های بوتان به آن توجه نمود. قیمت پکیج بوتان برای خانه ۱۰۰ متری در مقایسه با متراژهای بالاتر پایین تر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

خدمات پکیج بوتان میخواستیم اگر امکانش دارد