• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092517914
  • منبع : بازار

فرش طلاکوب ماشینی کاشان

فرش طلاکوب ماشینی کاشان

فرش طلاکوب ماشینی کاشان یک نوع فرش ماشینی جدید و شیک دارای گلهای طلایی در طرح فرش است. این نوع فرش جدیدترین فرش ماشینی در بازار فرش کاشان است و به همین دلیل تنوع بالایی از فرش وینتیج و افشان ، ساده و گل برجسته در شانه و تراکم های مختلف به خصوص فرش ۷۰۰ و ۱۲۰۰ شانه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت قالی کاشان، اگر قصد خرید فرش ماشینی برای اتاق پذیرایی دارید، این مقاله کمک میکند با ویژگی ها قیمت و کیفیت این دسته فرش شیک و لوکس ماشینی کاشان آشنا شوید.

فرش طلاکوب ، شیک و زیبا

به فرش هایی که در بافت آنها گل های طلایی به کار میرود فرش طلاکوب گفته میشود و چنانچه رنگ طلایی غالب باشد به آنها فرش طلایی هم گفته میشود. فرش طلاکوب بیشتر با گل های برجسته طلایی بافته میشود و به فروش میرسد.

امروزه فرش طلاکوب به یک انتخاب شیک و لوکس در خرید فرش ماشینی کاشان تبدیل شده است. شکوه و جلوه فرش های از این نوع آنها را در دسته فرش های خاص برای اتاق پذیرایی قرار میدهد.

طرح های پرفروش

اگرچه فرش طلاکوب بیشتر با طرح های کلاسیک مثل فرش افشان ، اصفهان و خشتی بافته میشود ، میتوان طرح های نسبتا مدرن بسیاری را در این دسته از فرش ماشینی کاشان پیدا کرد. مثل فرش وینتیج یا کهنه نما که دارای ظاهر فرش کهنه است و با گل های طلاکوب شاه عباسی یا رز در زمینه نامتقارن و کهنه نما جلوه خاصی پیدا میکند.

فرش طرح افشان پر فروش ترین طرح این دسته است که ترنج وسط در آن حذف شده است و در برخی موارد بدون حاشیه هم بافته میشود. حذف پیچیدگی های ساختاری این طرح فرش را به یک فرش خلوت تبدیل میکند که با اکثر دکوراسیون ها ست میشود.

فرش طلاکوب ماشینی کاشان

رنگ بندی فرش طلاکوب چگونه است؟

رنگ طلایی یک رنگ با شدت کم است چرا که افزودن شدت رنگ باعث میشود به سمت رنگ زرد یا سبز متمایل شود. این ویژگی سبب شده فرش طلاکوب بیشتر با رنگ های خنثی مثل طوسی ، دودی ، نقره ای ، صدفی ، کرم و زغالی و همینطور رنگ های لایت و کم رنگ تولید شود و به فروش برسد.

گل های طلایی ممکن است در رنگ بندی کلاسیک فرش هم مورد استفاده قرار بگیرند. اما چون رنگ های شاد مثل آبی ، قرمز ، سبز و گردویی شدت رنگ بیشتری دارند، این رنگ نمود زیادی در این فرش ها پیدا نمیکند و به آنها فرش طلاکوب گفته نمیشود.

فرش طلاکوب برای چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

ویژگی استفاده از رنگ خنثی در فرش طلاکوب ازطرفی جزو محاسن این نوع فرش محسوب میشود. چرا که کاربرد رنگ خنثی در این فرش ماشینی کاشان باعث میشود که طرح فرش با هر رنگ دکوراسیون ست شود. از طرف دیگر تعداد کم رنگ و وجود تضاد رنگی کم در این نوع فرش ، آنها را تبدیل به فرش های خلوت و مناسب برای دکوراسیون مینیمال میکند. خلوت بودن این فرش یک ویژگی ایده آل برای خانه های کوچک و آپارتمانی است چون باعث میشود فضا بزرگ تر به نظر برسد.

فرش با طرح کلاسیک طلاکوب با دکوراسیون با عناصر دارای جلای فلزی مثل لوسترهای طلایی رنگ یا مبلمان با زوارهای طلایی به خوبی ست میشود. بعلاوه فرش های افشان و وینتیج طلاکوب به سادگی میتوانند جای خود را در دکوراسیون مدرن با هر تم رنگی باز کنند.

کیفیت و قیمت فرش طلاکوب ماشینی کاشان چگونه است؟

فرش طلاکوب از دسته فرش های با کیفیت محسوب میشود زیرا در شانه و تراکم های بالا یعنی فرش ۷۰۰ ، ۱۰۰۰ ، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ بافته میشود. این شانه ها ازنظر کاربرد با هم متفاوت هستند و چنانچه در بافت آنها از نخ ۱۰۰% اکریلیک استفاده شده باشد ازنظر کیفیت تفاوتی با هم ندارند. الیاف ویسکوز و پلی استر اگرچه براق تر هستند دوام و کیفیت نخ اکریلیک را ندارند.

در بافت فرش طلاکوب برخلاف اسم آن از طلا استفاده نمیشود و قیمت این نوع فرش تفاوت چندانی با دیگر انواع فرش ماشینی ندارد. زیرا فقط طرح و رنگ نخ این فرش ها متفاوت است. تفاوت در قیمت این نوع فرش به تفاوت در شانه و تراکم و جنس نخ خاب برمیگردد. فرش ۷۰۰ شانه از فرش ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ شانه ارزان تر و فرش پلی استر از فرش اکریلیک ارزان تر است.

بهترین تجربه خرید فرش ماشینی کاشان چیست؟

فرش طلاکوب ماشینی کاشان

فروشگاه فرش اینترنتی و ارسال رایگان به شما این امکان را میدهد که فرش خود را به طور مستقیم از کارخانه فرش کاشان خرید کنید و مطمئن باشید با هزینه ای که کرده اید با کیفیت ترین فرش را خریده اید. خرید بدون واسطه از درب کارخانه باعث میشود فرش ارزان و خوب را با ضمانت کیفیت خرید کنید.  

البته تنوع طرح و رنگ بالا در فروشگاه فرش اینترنتی ممکن است شما را گیج و در خرید خود مردد کند. مشاوره رایگان کارشناسان فروش قالی کاشان ، سابقه و نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه و نیز خرید آسان و مطمئن تجربه دلنشین خرید فرش دلخواه و مناسب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی شما را رقم خواهدزد. کافی است به آدرس https://ghaliekashan.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۱۳۰۶۷۷۷۹۷ تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha