• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402092518034
  • خبرنگار : 50124

میزبانی ۸ شهر و روستای چهارمحال‌وبختیاری از شهدای گمنام

میزبانی ۸ شهر و روستای چهارمحال‌وبختیاری از شهدای گمنام

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فردا هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر هشت شهید گمنام پس از برپایی مراسم وداع و تشییع در شهرکرد، برای تدفین و خاکسپاری به شهرها و روستاهای میزبان منتقل می‌شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر مطهر هشت شهید گمنام فردا ۲۶ آذرماه پس از برپایی مراسم وداع و تشییع در شهرکرد، برای تدفین و خاکسپاری به شهرها و روستاهای میزبان منتقل می‌شوند.

بر اساس این گزارش، مراسم شب وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس شامگاه امروز، ۲۵ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود. 

تشییع سراسری این پیکرهای مطهر نیز فردا ۲۶ آذرماه از ساعت ۹:۳۰ از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد. 

همچنین مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام روستای هارونی از توابع شهرستان شهرکرد فردا از ساعت ۱۳ از میدان امام حسین(ع) این روستا به سمت تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد؛ همزمان، اهالی روستای یانچشمه از توابع شهرستان بن نیز میزبان یک شهید گمنام در ورودی این روستا به سمت میعادگاه شهیدان گمنام هستند.

مصلی مالخلیفه شهرستان فلارد شامگاه شهادت حضرت زهرا(س) بعد از نماز مغرب و عشاء صحنه وداع مردم با شهید گمنام است و مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام در روز ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۰ از حوزه مقاومت بسیج فلارد به سمت تپه نورالشهدا این شهر برگزار می‌شود.

شهرستان کیار نیز شامگاه یکشنبه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم، در مسجد جامع ناغان میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود و مردم شهیدپرور این منطقه مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام را در روز ۲۷ آذرماه از بسیج ناغان به سمت روستای دوپلان برگزار خواهند کرد.

نظیر این برنامه‌های معنوی، فردا شب در مصلی شهر چلگرد و در روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح در ورودی شهر صمصامی از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.

فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء، مصلی شهر لردگان میزبان یک شهید گمنام خواهد بود و مردم قدرشناس این خطه در صبح دوشنبه ۲۷ آذرماه پیکر این شهید والامقام را از لردگان به سمت شهر منج تشییع خواهند کرد و در این شهر به خاک می‌سپارند.

مردم شهرستان خانمیرزا نیز در روز ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ برنامه تشییع و تدفین شهید گمنام را در روستای ارمند سفلی برگزار می‌کنند و مراسم وداع با این شهید بزرگوار نیز فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای مرادان این شهرستان برگزار می‌شود.

از ساعت ۸ روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه، اهالی منطقه دورک قنبری شهرستان اردل شهید گمنام دفاع مقدس را تشییع و تدفین خواهند کرد؛ مراسم وداع مردم این شهرستان نیز شامگاه فردا در مسجد جامع اردل برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha