• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092518070
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

آغاز پروازهای گرگان – کیش از فرودگاه بین‌المللی گرگان

آغاز پروازهای گرگان – کیش از فرودگاه بین‌المللی گرگان

ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با بیان اینکه توسعه شبکه پروازی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: در راستای تحقق این هدف، شاهد برقراری پرواز گرگان به کیش و بالعکس هستیم.

علی متانت، ظهر شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران توسعه زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی گرگان و شبکه پروازی گلستان را از اولویت‌های مهم اداره کل فرودگاه‌های استان دانست و اظهار کرد: مجموعه اداره کل فرودگاه‌های گلستان در راستای تحقق درخواست مسافران و افزایش خدمات‌رسانی شایسته به هموطنان، پیگیر افزایش تعداد پروازها از فرودگاه‌های استان به اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه برقراری پرواز گرگان - کیش - گرگان یکی از مهمترین مسیرهای پروازی بود که منتج به نتیجه شد، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این پرواز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام خواهد است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان تدوین برنامه جدید و منظم مسیر پروازی گرگان - کیش - گرگان را پس از چند ماه وقفه، اتفاقی بسیار مهم در آستانه سفر هیئت دولت به استان گلستان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، پرواز جدیدی در مسیر مشهد – گرگان - مشهد در روزهای یکشنبه هر هفته نیز محقق شد که اتفاقی بسیار مهم برای زائران امام هشتم است.

وی با تأکید بر این که پروازهای گرگان – کیش و بالعکس از ۴ دی ماه به صورت دو پرواز هفتگی در روزهای دوشنبه و پنج شنبه و گرگان - مشهد و بالعکس در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه انجام خواهد شد، توضیح داد: مسافرین می‌توانند بلیط مورد نظر خود را از طریق وب سایت‌های فروش بلیط، دفاتر فروش و یا آژانس‌های مسافرتی تهیه نمایند.

به گزارش ایسنا، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان‌های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند وقفه در فعالیت در حال آماده‌سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از فرودگاه‌های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پروازهای خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۰۹:۳۸

سلام و عرض ادب به مسئولین هواپیمائی استان گلستان بدینوسیله ما اهالی ترکمن صحرا و تمام قومیت استان خواهان برنامه پروازی خارجی از گرگان به استانبول و برعکس هستیم . لذا برای تحقق این آرزو و آرمان منتظر تصمیم گیری شما مسئولین هستیم که بار ترافیکی جاده گرگان به تهران و بالعکس کاهش یابد و ریسک تصادفات جاده ای و مرگ و میر آن کمتر شود .ممنون و سپاس🌺

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۹

باسلام در صورت صلاحدید اگه میشه خط پرواز گرگان به بندرعباس وبلعکس که قبلا هم فعال بود رو راه اندازی کنید .باتشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۵:۲۴

فقط الان که رییس جمهور داره تشریف می آره از ترس راه اندازی کردین قول میدم چند ماه بعد کنسل میشه همینطور که در خیلی از ادارات این اتفاق داره شکل می‌گیره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۲۳:۱۷

سلام لطفا گرگان به اصفهان را هم دایرکنید