• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092518081
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

پیشرفته‌ترین دستگاه RSP با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی می‌شود

پیشرفته‌ترین دستگاه RSP با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته همزمان با افتتاح بزرگ‌ترین رویداد صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته کشور، توسط وزیر راه و شهرسازی از پیشرفته‌ترین دستگاه پروفیل‌سنج سطح راه (RSP) هفت لیزری کشور که توسط متخصصان و کارشناسان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک راه‌اندازی شده، رونمایی می‌شود.

مجید کیانپور ۲۵ آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم و تأکیدات و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در ارائه خدمات مطلوب و به روز، شرکت آزمایشگاه مکانیک خاک با وجود تحریم‌های ظالمانه، دستگاه اسکن راه‌های کشور را تجهیز و برای ارتقاء کیفی عملیات نگهداری و بهسازی رویه آسفالت شریان‌های اصلی، فرعی، روستایی و معابر و ایجاد صرفه اقتصادی در تخصیص منابع به چرخه مطالعه راه‌های کشور وارد کرد.  

وی تصریح کرد: رونمایی از این دستگاه همزمان با هفته حمل و نقل و افتتاح هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در غرفه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صورت خواهد گرفت.  

کیانپور با اشاره به مزایای بهره‌گیری از دستگاه (RSP) گفت: ارزیابی ناهمواری روسازی راه، ارزیابی ناهمواری روسازی باند پرواز فرودگاه، ارزیابی مشخصات هندسی مسیر، ارزیابی بافت درشت روسازی و ارزیابی شیار افتادگی مسیر چرخ وسیله نقلیه از ویژگی‌های دستگاه پروفیل‌سنج سطح راه هفت لیزری (RSP) است.  

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به استفاده از دستگاه پروفیل‌سنج سطح راه هفت لیزری (RSP) در ارزیابی وضعیت کیفی راه‌های کشور بیان کرد: با بهره‌مندی از تجهیزات به روز دنیا ضمن اسکن دقیق راه‌های اصلی و فرعی کشور و با تحلیلی که بر روی وضعیت راه‌ها توسط این شرکت ارائه می‌شود، ضمن اولویت‌بندی بهسازی رویه آسفالت راه‌ها می‌توان هزینه‌های عملیات نگهداری و بهسازی را تا ۵۰ درصد کاهش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha