• یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402092618343
  • خبرنگار : 30147

مسدود شدن ۸ ساعته مسیر جاده‌ای بین‌المللی عبداله گیو به سلطان‌آباد بر اثر واژگونی تریلی

مسدود شدن ۸ ساعته مسیر جاده‌ای بین‌المللی عبداله گیو به سلطان‌آباد بر اثر واژگونی تریلی

ایسنا/خراسان رضوی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سرولایت گفت: واژگونی یک دستگاه تریلی ترانزیت باعث مسدود شدن چند ساعته محور بین‌المللی عبداله گیو سرولایت به سلطان‌آباد شد.

مهدی سلطانی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح بیشتر این خبر اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه تریلی ترانزیت در مسیر عبداله گیو به سلطان‌آباد باعث مسدود شدن چند ساعته یک لاین این مسیر پرتردد و بین‌المللی شد.

وی با بیان اینکه با حضور و تلاش عوامل پلیس‌راه و راهداری سرولایت و پس از گذشت حدود ۸ ساعت این مسیر بازگشایی شد، افزود: عوامل و پرسنل راهداری مستقر در عبداله گیو با تجهیزات در اختیار و با تلاش فراوان نسبت به بازگشایی مسیر اقدام که در نتیجه این مسیر بازگشایی و سهولت تردد وسایل نقلیه صورت گرفت.

سلطانی با اشاره به محموله بار این دستگاه ترانزیت که شامل الیاف پنبه صادراتی از عشق‌آباد به ترکیه بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اتفاق بدون فوتی و مصدومی بود.

وی در رابطه با دلیل طولانی شدن و زمان‌بر شدن عملیات بازگشایی مسیر بیان کرد: تأخیر حضور ارزیاب شرکت بیمه از پایانه مرزی لطف‌آباد برای بازدید دلیل طولانی شدن بازگشایی مسیر بود.

مسدود شدن ۸ ساعته مسیر جاده‌ای بین‌المللی عبداله گیو به سلطان‌آباد بر اثر واژگونی تریلی

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سرولایت اظهار کرد: محور مواصلاتی چکنه به سلطان‌آباد خوشاب به عنوان محور ترانزیتی بین‌المللی و یکی از پرترددترین مسیرهای جاده‌ای است.

محور مواصلاتی چکنه به سلطان‌آباد خوشاب به عنوان محوری بین‌المللی با امکانات روستایی که به دلیل کوهستانی، دوطرفه بودن، عرض کم جاده و داشتن پیچ‌های تند و ناایمن غالباً منجر به بروز سوانح جاده‌ای منجر به فوت و مصدومیت می‌شود که ارتقاء درجه راه و دوبانده شدن مسیر و همچنین ایمن‌سازی مسیر و... از مطالبات چندین ساله اهالی و مردم این‌ منطقه است که از عواید گمرکی هیچ‌گونه درآمدی به‌جز ناامنی روانی برای این مردم چیزی نداشته است.

کاهش مسیر ۴۴۰ کیلومتری دسترسی به پایانه‌های مرزی سرخس، لطف‌آباد و باجگیران از این محور به ۲۲۰ کیلومتر علت انتخاب این محور بوده است اما علی رغم اعتقاد کارشناسان به عدم قابلیت این مسیر، کماکان آمادگی پذیرش این حجم از تردد را نداشته و نارضایتی اهالی را در بر دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha