• یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092618427
  • خبرنگار : 50604

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/ ۳۰

افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران گلستان پس از ۱۰ سال با سفر دولت

افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران گلستان پس از ۱۰ سال با سفر دولت

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان از افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران استان پس از ۱۰ سال معطلی خبر داد و گفت: مرکز توابخشی ایثارگران با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی دولت در سفر اول تکمیل و با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

اسماعیل نادری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان گلستان حدود ۶۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار و  ۶۷۰ میلیون تومان به شهرستان گرگان اختصاص یافت، اظهار کرد: ۵۷۰ میلیون تومان از تخصیص اعتبارات از پروژه‌های دور اول سفر در گرگان به مرحله اجرایی رسید.

وی بیان کرد: در حوزه نوسازی مدارس هفت پروژه، در حوزه اوقاف یک پروژه، در حوزه بهداشت دو پروژه، دادگستری یک پروژه، راه و شهرسازی دو پروژه، بنیاد مسکن  هفت پروژه، میراث فرهنگی پنج پروژه، جهاد کشاورزی ۱۴ پروژه، ورزش و جوانان سه پروژه، فرهنگ و ارشاد چهار پروژه، دانشگاه علوم تحقیقات و مجموعه وزرات علوم تحقیقات سه پروژه، بنیاد شهید دو پروژه، حفظ منابع آب و فاضلاب یک پروژه، حفظ آثار یک پروژه، توزیع برق یک پروژه، نیروی انتظامی پنج  پروژه و امور زنان یک پروژه در شهرستان پیش بینی شد.

فرماندار شهرستان گرگان، نوسازی مدرسه حیدر آباد و مدرسه ۲۸ شهریور گرگان، تکمیل مدرسه خیری رجبی، هوشمند سازی مدارس و تامین سیستم های گرمایشی و تجهیز هنرستان شهر گرگان را از مهمترین پروژه های اجرا شده در حوزه نوسازی مدارس برشمرد و افزود: توسعه پارک بانوان گرگان یکی از طرح‌های مهم در حوزه شهرداری بود که اعتبار آن به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص و طرح با موفقیت به اتمام رسید.

تکمیل پروژه‌های عمرانی گرگان تا پایان سال ۱۴۰۳

این مقام مسئول با بیان اینکه اکثر پروژه‌های شهرستان گرگان به گونه‌ای برنامه ریزی شده که تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود، گفت: بیمارستان  کودکان گرگان و بیمارستان۶۰۰ تخت خوابی جایگزین پنجم آذر، آبخیزداری النگدره، آبخیزداری انجیرآب و جهاد کشاورزی از پروژه های مهمی هستند که با دریافت اعتبارات تکمیلی در سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهند شد.

وی سالن ۶ هزار نفری گرگان، سالن ورزش سرخنکلاته و سالن ورزشی شموشک را از پروژه‌های مهم در حوزه ورزش برشمرد که از محل اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور پیشرفت خوبی داشته و در حال تکمیل است.

فرماندار گرگان از افتتاح مرکز توانبخشی ایثارگران استان پس از ۱۰ سال معطلی خبر داد و تصریح کرد: در سفر اول هیئت دولت به استان گلستان ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز ایثارگران استان گلستان اختصاص یافت و این پروژه در سفر دوم رییس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

نادری رفع بخش مهمی از تنش‌های آبی شهرستان گرگان را از دیگر برکات سفر اول رییس جمهور به استان گلستان برشمرد و اضافه کرد:  ۱۸۲ میلیارد تومان در دور اول سفر دولت به استان ما برای حل تنش آبی اختصاص داده شد که به حفر تعدادی چاه، مخازن ذخیره آب، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بهینه سازی شبکه های فرسوده و رفع حریم ۲۰ کیلو ولت با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده پس از سفر اول دولت به استان است، گفت: مهمترین اولویت ما  تکمیل پروژه های نیمه کاره است به همین دلیل در دور دوم سفر نیز رایزنی برای دریافت اعتبارات در جهت تکمیل پروژه‌ها در دستور کار ما است‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha