• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092718640
  • خبرنگار : 50177

عضو شورای اسلامی شهر:

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایسنا/لرستان رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تلاش بر این است که در ایام دهه‌فجر افتتاح و زیربار ترافیک برود.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، یکی از سه تقاطع غیرهمسطح است که در ابتدای شورای ششم برنامه‌ریزی، مکان‌یابی و در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: نیت ما این بود که کار را در راستای رضایت‌مندی مردم انجام دهیم چون سابق براین پروژه‌هایی در استان شروع شده بود که منجر به سلب اعتماد مردم شده بود.

رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه مکان‌یابی برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر انجام شد، گفت: همچنین سه نقطه بحرانی در بحث ترافیک در خرم‌آباد نیز احصاء شد که اولین نقطه خیابان شریعتی محل تقاطع خیابان کوی فلسطین و ۲۴ متری به سمت میدان امام(ره)، دومین نقطه تقاطع خیابان ۶۰ متری (بلوار ۶۰ متری به ورودی مسکن مهر) و سومین نقطه میدان کتاب در شهرک آذربایجان بود و بناست در این مناطق تقاطع‌هایی برای تسهیل رفت و آمد افراد احداث شود.

دریکوند گفت: هدف از ایجاد تقاطع در شهرک آذربایجان تسهیل و روان‌سازی مسیر از ورودی شهر خرم‌آباد به ۶۰ متری و سپس از مسیر بلوار ولایت(دره‌گرم) به سمت کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه همچنین تقاطع شریعتی به عنوان گره ترافیکی به سمت خوزستان تسهیل و روان‌سازی خواهد شد، بیان کرد: مقدمات کار انجام شده و همه اعتبار آن از محل درآمدهای شهرداری خرم‌آباد و بخشی نیز از محل فروش املاک تامین شده است.

رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: برای این پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، با قرارگاه خاتم‌الانبیاء رایزنی اولیه در اواخر سال ۱۴۰۰ و اوایل ۱۴۰۱ انجام و با پای کار آمدن قرارگاه به صورت ویژه  عملیات اجرایی پروژه ادامه پیدا کرد و هم‌اکنون نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش بر این است که در ایام دهه‌فجر افتتاح و زیربار ترافیک برود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پایه‌های پل به اتمام رسیده و عرشه پل که فلزی در نظر گرفته شده در کارخانه ماشین‌سازی لرستان در حال ساخت است و تقریبا نیمی از عرشه‌ها ساخته و یک چهارم آنها نصب شده است و مابقی عرشه‌ها نیز در دست تولید و نصب هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۶:۰۴

سپاسگزاریم .ورودی شهر از سمت پل خیر آباد هم یه سر و سامان بدید و فاز دوم پارک شاهپوری رو لطفا تا بهمن امسال شروع کنید .حیف است این همه زحمت کشیده شده و رها شده .پل و پارک شاهپوری خرم آباد نماد فرهنگ و تمدن قوم لرستان بزرگ است .ورودی شهر از این سمت و اینکه یکطرف پارک بزرگ شاهپوری آباد نشده و

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۸:۱۵

فقط اینو بگم خلاصه که هیچ گونه حق وحقوق شهروندی در احداث این پل انجام نشده .مثه حق تردد راننده ها حق کاسب های اطراف پل حق تردد عابرین پیاده اطراف پل مزاحمت راننده ها در کوچه های مجاور پل وتردد اونها. چرا باید راننده ها واسه عبور از کوچه هاییکه اصلا قبل انجام پروژه چاله وچوله ها درست نشدن.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۲۲:۵۵

به نظرم یکی از پروژه های خیلی خوب و مورد نیاز خرم آباد. این تقاطع غیرهمسطح باشد چرا که بخش مهمی از گره ترافیکی شمال به جنوب خرم آباد را حل می کند.طبیعتا برای مدت محدودی به شهروندان فشار وارد می شود که امیدواریم با تسریع در پروژه این مدت کمتر شود خداقوت خدمت عزیزان شورا و شهرداری

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۰۰:۳۵

تقاطع غیر همسطح شریعتی عالیست لطفا فکری هم به چهارراه شصت متر خیابان ناصر خسرو هم بکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۱:۲۶

یه پل هوایی هم از شصت متری به اونو پمپ بنزین کولیوند بزنید ما پیاده ها خیلی در معرض خطر هستیم ماشین ها با سرعت رد میشن نمی‌تونیم از این ور خیابون به اون ور بریم خطر تصادف زیاده اگه پل داشته باشه با بچه ها راحت رد میشیم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۲۰:۳۵

سلام مشکل ترافیک خرم آباد با این کارهای کوچک حل نمیشود فقط از طریق زدن منو ریل دو طرفه روی رودخانه خرم اباد از دره گرم تا گلدشت

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۰۴:۳۳

میشه با یه حساب کتاب درست و تجمیع بودجه ریز پروژه ها اتفاقا یه خط قطار شهری یا مترو از شهرگ تا فرودگاه‌ زد که یازده ماه قابل استفاده باشه با عمیق کردن رودخونه به میزان ۳متر و اختصاص دادن یک سوم عرض معبر رودخونه‌ به ریل یااصلا یه خیابون سه لاین ،نشد نداره ولی امکان کارای ریز میز دیگه نیست !