• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402092719024
  • خبرنگار : 71489

جلالی: رسیدگی به جنایات منافقین، واقعیت‌ها را روشن می‌کند

جلالی: رسیدگی به جنایات منافقین، واقعیت‌ها را روشن می‌کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «پرونده منافقین باید در یک جا مفتوح و سپس مسدود می‌شد»، اظهار کرد: سازمان منافقین منشاء بسیاری از آسیب‌های هسته‌ای در گذشته، انفجارهای فردو، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و ترور افرادی از مدافعین حرم است و رسیدگی به این جنایات موجب روشن شدن واقعیت‌ها می‌شود.

حسین جلالی در گفت‌گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسات دادگاه رسیدگی به جنایات اعضا و سرکرده گروهک تروریستی منافقین در تهران تاکید کرد: سازمان منافقین دارای پرونده‌ای سیاه و خطرناکی از اعمال است که محاکمه آنها می‌تواند در زمینه باز کردن نقاط کور و مبهمی که سال‌ها درباره آنها وجود داشته، موثر باشد.

وی عنوان کرد: اعضا و سرگردگان گروهک تروریستی منافقین به اسم دفاع از خلق، کار خود را با مبارزه با آمریکا آغاز کردند اما در تور آنها افتادند و سپس در همکاری با صدام، خیانت‌هایی را علیه مردم ایران انجام دادند؛ کلیات این خیانت‌ها را همه مردم می‌دانند اما افشای جزئیات آن برای آینده جوانان امروز موثر است و می‌تواند به عنوان یک الگو مورد توجه قرار بگیرد تا در دام این تروریست‌ها قرار نگیرند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

جلسه اول دادگاه علنی منافقین برگزار شد

این نماینده مجلس با بیان اینکه «پرونده منافقین باید در یک جا مفتوح و سپس مسدود می‌شد»، اظهار کرد: دادگاه می‌تواند در جهت شفافیت در تاریخ، پیشگیری در آینده و همچنین افشای جزئیات و روشن شدن اینکه اعضای این گروه کجا هستند، کمک کند؛ چراکه خانواده بسیاری از اعضای این گروهک همچنان به دنبال فرزندان خود هستند. سازمان منافقین منشاء بسیاری از آسیب‌های هسته‌ای در گذشته، انفجارهای فردو، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و ترور افرادی از مدافعین حرم است و رسیدگی به این جنایات موجب روشن شدن واقعیت‌ها می‌شود.

جلالی درباره تاخیر در رسیدگی به جنایات گروهک منافقین در دادگاه گفت: دیر بودن برگزاری جلسات دادگاهی جنایات منافقین را حمل بر ناکافی بودن اسناد و مدارک از خود آنها می‌گذاریم؛ بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم و با بهبود ارتباطات بین المللی، دولت‌های مختلف را متقاعد به همکاری کردیم؛ در این راستا با دولت آلبانی توافقاتی صورت گرفت که از جزئیات آن بی خبرم اما بعد از حمله پلیس آلبانی به اردوگاه تیرانا در خرداد ماه سال جاری  و جمع آوری اسناد و کامپیوترها و تحویل این اسناد به ایران و پس از بررسی اسناد و تکمیل پرونده، شاهد تشکیل این دادگاه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha