• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402092719026
  • خبرنگار : 71979

فکری: هنوز اولتیماتومی به من نداده‌اند / امیدوارم مسئولان فکری به حال هوای آلوده بکنند

فکری: هنوز اولتیماتومی به من نداده‌اند / امیدوارم مسئولان فکری به حال هوای آلوده بکنند

سرمربی هوادار گفت: «تیم من صدر جدول هم باشد، به من اولتیماتوم می‌دهند و زیاد نگران نیستم. شکر خدا هنوز اولتیماتوم نداده‌اند.»

به گزارش ایسنا، سرمربی هوادار تهران با حضور در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

محمود فکری در نشست خبری پیش از رویارویی با سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: قبل از شروع صحبتم به آقای محمدحسین میثاقی به دلیل فوت مادرشان تسلیت می‌گویم و امیدوار خدا به خانواده ایشان صبر بدهد. یک مطلب دیگر هم بگویم این هوا را دیدم و  مسئولان این هوا را که تنفس می‌کنند به خاطر خودشان هم که شده فکری به حالش بکنند. امیدواریم عزیزان مسئول یک فکری به حال آن کنند تا چنین هوای آلوده‌ای نداشته باشیم.

سرمربی هوادار درباره حریف فردای تیمش هم گفت: «سپاهان کامل‌ترین باشگاه است؛ از مدیریت گرفته تا بازیکنان قوی‌اند. آنها تیم بسیار خوبی‌اند و مدعی جدی قهرمانی همراه استقلال و پرسپولیس. بازی سختی است و امیدوارم بچه‌ها بهترین بازی را انجام بدهند و کیفیت خوبی داشته باشند تا امتیاز بگیریم. امیدواریم در این بازی بچه‌ها تمام تمرکزشان را داشته باشند و کیفیت خوب خود را ارائه دهند و به امید خدا بتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم.»

فکری درباره مذاکره باشگاه با گزینه‌های جانشینی او هم گفت: «من حرفی درباره این صحبت‌ها ندارم و همان طور که از روز اول ما را انتخاب کردند و خوشحال بودیم، به آنها حق می‌دهم اگر با گزینه‌های بعدی صحبت کردند و کار حرفه‌ای است. اگر به اهدافی که می‌خواستند نرسیده‌اند، درست است که به سمت گزینه‌های دیگری بروند. اگر حرفی زده باشند حرفه‌ای بوده و اگر نبوده هم، مشکلی نیست.»

او درباره اولتیماتوم باشگاه هوادار هم گفت: «تیم من صدر جدول هم باشد به من اولتیماتوم می‌دهند و زیاد نگران نیستم. شکر خدا هنوز اولتیماتوم نداده‌اند.»

فکری در ادامه با اشاره به رویارویی تیمش با خط حمله سپاهان هم گفت: «در شروع صحبتم گفتم که سپاهان تیم بسیار خوبی دارد و مهارکردن آنها سخت است. نکات خوبی از حریفان داشتیم که به بازیکنان انتقال دادیم. آسیب‌دیدگی‌های حین بازی کار ما را خراب می‌کند. سپاهان را نگاه کنید که اگر بازیکنی نداشته باشد شاید یک گزینه بهتر را وارد زمین کند. اما دست ما از این نظر خالی است ولی امیدواریم اتفاقات این شکلی برایمان نیفتد و بچه‌ها با بهترین انگیزه بازی کنند که مانع حرکات تاکتیکی بازیکنان حریف شوند.»

سرمربی فصل گذشته ساپیا درباره استفاده از VAR در لیگ برتر ایران هم عنوان کرد: «هر چه قدر بتوانیم از تکنولوژی استفاده کنیم به نفع فوتبال ماست. علم الان خیلی به ورزش و فوتبال کمک کرده است. در بحث‌های متفاوت، تکنولوژی کمک کرده است. اگر بتوانیم به این سمت برویم خیلی به ما کمک می‌کند. اتفاق خوبی بوده و امیدواریم برای همه بازی‌های این سیستم مهیا شود. حقوق باشگاه‌ها به خاطر اشتباه‌های داوری از بین نرود. در فوتبال دنیا هم می‌بینیم که داور اشتباه می‌کند و فیلم را نگاه می‌کند که نظرش را برگرداند. این به عدالت بازی کمک می‌کند و امیدوارم این تکنولوژی را به فوتبال ایران بیاورند تا به ما کمک کند.

محمود فکری همچنین درباره امکان شکایت از سپاهان به خاطر سقف بودجه پس از بازی هم اظهار کرد: «گفتم که مخالفم سقف قرارداد هستم. تیم‌ها با توجه به نیاز باید بازیکن و مربی بگیرند. ما باید راه پول درآوردن را یاد بگیریم نه اینکه مانع پول خرج‌کردن باشیم. عربستان و النصر رونالدو را آورده که ۱۰۰ میلیون دلار داده است. ما اگر دو میلیون دلار به یک بازیکن خودمان بدهیم صدای همه درمی‌آید. عربستان با ورود رونالدو هم از نظر فرهنگی و هم تجاری خیلی جلو افتاد. رونالدو خیلی به این کشور کمک کرد و مطمئنا چند صد درصد پول درآوردند و امیدوارم ما هم این راه را یاد بگیریم و به فوتبال کمک کنیم. دوست دارم بعد از بازی نه شکایتی کنیم و نه بیانیه‌ای را صادر کنیم. مطمئنا باشگاه هوادار هم چنین تفکری ندارد. ما هم می‌توانیم با این سقفی که گذاشتند پول خرج کنیم و این به اهداف باشگاه بستگی دارد که چه بخواهد. باشگاه‌های بزرگ باید بازیکن و مربی بزرگ داشته باشند.»

او در پایان درباره تفکراتش در صورت ماندگاری در هوادار هم با خنده گفت: «این را بعدا به صورت خصوصی به شما می‌گویم! (باخنده)»

فکر همچنین خبر داد امین قاسمی‌نژاد به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha