• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402092719135
  • خبرنگار : 50455

عضو هیئت دانشگاه قم:

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم آماده همکاری با دانشگاه‌های سراسر استان

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم آماده همکاری با دانشگاه‌های سراسر استان

ایسنا/قم عضو هیئت دانشگاه قم، گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم این ظرفیت را برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی سراسر استان فراهم می‌کند تا در صورتی که ظرفیت‌های لازم آموزشی را در دانشگاه‌های خود نداشتند از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم استفاده کنند.

مرتضی یوسف زادی، مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم در نشست خبری دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه که امروز ۲۷ آذرماه در سالن جلسات دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه آزمایشگاه‌ مرکزی دانشگاه قم در دو قالب آموزشی و پژوهشی در حال خدمات دهی به دانشجویان است، اظهار کرد: در حوزه آموزش تمام نیازهای برگزاری کلاس‌ها در مقطع لیسانس را تامین و حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی به تهیه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی نیاز داریم و لذا براساس سیاست‌های معاونت پژوهش دانشگاه قم و در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مواد و تجهیزات آزمایشگاهی را از شرکت‌های معتبر داخلی خریداری می‌کنیم.

یوسف زادی افزود: در حوزه پژوهش تجهیزات هایتک را برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و طرح‌های پژوهشی اساتید فراهم می‌کنیم؛ رویکرد ما این در تامین تجهیزات آزمایشگاه‌ مرکزی دانشگاه قم، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آمادگی ارائه خدمات به دانشجویان مقطع لیسانس دیگر دانشگاه های سطح استان را داریم و در ترم تحصیلی جاری قراردادی را با دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد داریم.

یوسف زادی با اشاره به ظرفیت آنالیزهای فنی و مهندسی در آزمایشگاه‌های دانشگاه قم، بیان کرد: آزمایشگاه عمران و آنالیز میلگرد در دانشگاه قم نیز از جمله آزمایشگاه‌های معتمد نظام مهندسی استان قم است که به بخش دولتی و خصوصی در حال خدمات رسانی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم تاکید کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم این ظرفیت را برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی سراسر استان فراهم می‌کند تا در صورتی که ظرفیت‌های لازم آموزشی را در دانشگاه‌های خود نداشتند از آزماشگاه مرکزی دانشگاه قم استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha