• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402092719189
  • خبرنگار : 50037

۶۰ درصد از پمپ بنزین‌های استان همدان به مدار سوخت رسانی برگشتند

۶۰ درصد از پمپ بنزین‌های استان همدان به مدار سوخت رسانی برگشتند

ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از راه اندازی آفلاین نزدیک به ۶۰ درصد از جایگاه‌های منطقه همدان خبر داد.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بروز اختلال نرم‌افزاری صبح امروز ۲۷ آذر ماه در سامانه هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از بروز بحران کارگاه‌های تخصصی برای رفع اختلال جایگاه‌های سوخت با نواحی هشت گانه تشکیل شد.

وی افزود: به دلیل اختلال در جایگاه‌ها سوخت عمده جایگاه‌های عرضه منطقه از حالت آنلاین خارج شده که سریعاً اکیپ‌های تخصصی برای رفع اختلال و راه‌اندازی آفلاین مراکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال شدند و تا ساعت ۱۲.۳۰ امروز نزدیک به ۶۰ درصد این جایگاه‌ها در مدار خدمت رسانی قرار گرفته است.

روستایی با اشاره به دلایل بروز اختلال گفت: تمام گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی داریم، بنابراین نتایج نهایی بررسی‌ها در روزهای آتی توسط دستگاه‌های زیربط به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: سهمیه یارانه‌ای در کارت‌های سوخت محفوظ بوده و تا زمان رفع مشکل و اتصال مجدد سامانه سوخت به صورت آنلاین سوخت با نرخ دوم عرضه خواهد شد .

روستایی اظهار کرد:تیم های واکنش اضطراری منطقه از همان لحظات اولیه اختلال وارد عمل شده و تصمیم‌های لازم جهت رفع اختلال و استمرار ارائه خدمات سوخت رسانی به هموطنان اتخاذ شده است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل بوده و در اسرع وقت تمام جایگاه‌ها به وضعیت عادی باز خواهند گشت و روند سوخت عادی خواهد شد.

روستایی یاد آور شد: از همشهریان در صورت عدم نیاز ضروری به سوخت درخواست داریم تا اطلاع ثانوی و رفع کامل اختلال به جایگاه عرضه فراورده‌ها مراجعه نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha