• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402092719208
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار نجف‌آباد:

حمایت از رانندگان گشایش اقتصادی را در کشور رقم می‌زند

حمایت از رانندگان گشایش اقتصادی را در کشور رقم می‌زند

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: حمایت از رانندگان برای تقویت ناوگان حمل و نقل گشایش اقتصادی را در کشور رقم می‌زند.

موسی مباشری، امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) در نشست با مسئولان شهری و انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی رانندگان نجف‌آباد در محل سالن فرزانگان این شهر، اظهار کرد: حمل و نقل یکی از حرفه‌های مهم و تأثیرگذار بر دیگر بخش‌های جامعه است.

وی با بیان اینکه فعالیت بسیاری از حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی متأثر از فعالیت بخش حمل و نقل است، تصریح کرد: فعالیت رانندگان و این ناوگان بر دیگر عرصه‌های کشور تأثیر می‌گذارد و با توجه به همین نقش مهم امکان گشایش اقتصادی توسط این قشر وجود دارد.

به گزارش ایسنا، فرماندار ویژه نجف‌آباد ادامه داد: نباید نقش حمل و نقل بار و مسافر را کم‌اهمیت جلوه داد چراکه این حوزه بر دیگر عرصه‌ها و مأموریت‌های سازمانی و خدماتی نقش دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از پروژه‌ها و اقدامات مهم کشور حوزه حمل و نقل سهم دارد، افزود: به رغم تأثیر سازنده اما کمتر از همکاری‌های آن‌ها در اتفاقات مهم یاد می‌شود.

مباشری توجه به حمل و نقل عمومی را ضروری خواند و یادآور شد: با وجود حساسیت این شغل اما کمتر به آن توجه می‌شود که لازم است متولیان امر در توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از رانندگان نقش خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه شهری حمل و نقل مسافر بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: این قشر در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری باید امانت‌دار اسرار و اشیا مسافران باشند که همواره این ویژگی در بین رانندگان زبانزد بوده است.

فرماندار ویژه نجف‌آباد گره‌گشایی از جامعه و روحیه انسان دوستانگی رانندگان را از ویژگی‌های مهم برشمرد و گفت: رانندگان برای امرار معاش و تأمین معیشت خود و خانواده فعالیت می‌کنند، اما روحیه خدمت رسانی و گره‌گشایی از مردم در بین آن‌ها وجود دارد.

به گفته وی، تلاش رانندگان برای کسب درآمد است، اما آن‌ها برای رفع نیاز جامعه پا به میدان می‌گذارند که منافع مالی پُر برکتی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha