• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092719246
  • منبع : بازار

صفر تا صد رزرو هتل در کیش

صفر تا صد رزرو هتل در کیش

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران بعد از خرید بلیط، رزرو هتل است. بعضی افراد اقامت در هتل‌های لوکس و پنج ستاره را انتخاب می‌کنند و بعضی دیگر ترجیح می‌دهند در هتلی سه ستاره و ارزان بمانند. آیا لزوما هتل پنج ستاره هتل خوبی است؟ کدام هتل های کیش در میان مسافران محبوب‌تر هستند؟ چگونه هتل کیش را رزرو کنیم؟

به گزارش ایسنا به نقل از فلای تودی،در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

بهترین هتل‌های کیش

معیار انتخاب بهترین هتل، معمولا تعداد ستاره و کیفیت خدمات است. اما برای بعضی افراد، بهترین هتل، هتلی است که در راستای رفع نیاز آنها در سفر باشد. مثلا اگر مسافری برای خرید به کیش سفر کرده است، بهترین هتل، نزدیک به مراکز خرید است تا او مبلغ و زمان کمتری بابت رفت و آمد هزینه کند. یا اگر مسافری به قصد استراحت و دور شدن از شلوغی به کیش سفر کرده، بهترین هتل، هتلی ساحلی و دور از مرکز شهر محسوب می‌شود. در ادامه چند مورد از هتل های کیش که در میان مسافران محبوبیت بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل مارینا پارک کیش

اگر مایل به اقامت در یک هتل مجلل پنج ستاره هستید که ساحلی هم باشد، مارینا پارک را انتخاب کنید. این هتل، کمی از مراکز خرید و مرکز شهر فاصله دارد اما برای تفریح و استراحت گزینه مناسبی است. وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی باعث شده تا مهمانان هتل مارینا پارک، نیازی به ترک هتل نداشته باشند و در فضایی خصوصی از تماشای زیبایی‌های خلیج فارس و حضور در ساحل لذت ببرند. در این هتل به تفریحاتی همچون پاراسل، بنانا، شاتل، جت اسکی و … دسترسی دارید و امکان آموزش غواصی نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره، یکی از هتل‌های قدیمی و لوکس کیش است. فضای این هتل، با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده است و به مهمانان حس اقامت در یک قصر را می‌دهد. اگرچه ساخت هتل مربوط به سال ۱۳۸۳ است، برای ارتقای کیفیت خدمات و امکاناتش بازسازی شده است.

با اقامت در هتل پنج ستاره داریوش، به جاذبه‌های گردشگری کیش مانند شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، پارک هنگام و… نیز دسترسی خواهید داشت.

هتل ترنج کیش

نمای هتل ترنج، یادآور هتل‌های مالدیو و بالی است. اتاق‌های این هتل پنج ستاره، روی آب قرار دارند و همگی چشم انداز بسیار خوبی به خلیج فارس دارند. اتاق‌ها که به صورت سوئیت‌های مجزا هستند، کف شیشه‌ای دارند و با یک مسیر اسکله چوبی به هم متصل شده‌اند. نمای این هتل از بالا، مانند طرح ترنج است و نام هتل، برگرفته از این است.

اگر برای اقامت در کیش، هتل ترنج را انتخاب می‌کنید، باید بدانید که این هتل فاصله زیادی با مرکز شهر دارد اما برای استراحت و فرار کردن از شلوغی‌های شهر، گزینه خوبی محسوب می‌شود.

صفر تا صد رزرو هتل در کیش

هتل سورینت مریم کیش

با رزرو این هتل کیش، حس اقامت در محیطی اروپایی خواهید داشت. معماری جذاب هتل سورینت مریم، حال و هوای ایتالیایی دارد. این هتل، از هتل‌های محبوب کیش در میان مسافران است.

هتل ارم کیش

یکی از هتل های کیش که رضایت بسیاری از مسافران را جلب کرده، هتل ارم است. این هتل، از بزگترین هتل های کیش است و علاوه بر اتاق، سوئیت‌هایی خوبی برای رزرو دارد.

هتل آرامش کیش

این هتل کیش، سه ستاره اما بسیار محبوب است. کیفیت هتل، نزدیکی آن به مراکز خرید محبوب کیش و همچنین هزینه پایین رزرو هتل آرامش، آن را به هتلی پرتقاضا در میان هتل های کیش تبدیل کرده است.

هتل سیمرغ کیش

یکی از هتل‌های ارزان و اقتصادی کیش، هتل سیمرغ است. این هتل ساحلی، سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. فضای سبز، دسترسی به ساحل و مراکز خرید و هزینه پایین رزرو از دلایل محبوبیت این هتل هستند.

نحوه رزرو هتل کیش در فلای تودی

مراحل رزرو هتل در فلای تودی بسیار آسان است. برای این کار، وارد سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید. سپس بخش هتل و رزرو هتل داخلی را انتخاب کرده و اگر هتل خاصی مد نظر شما است، نام آن را وارد کنید. مثلا برای رزرو هتل کیش، نام کیش را وارد کنید تا تمام هتل های کیش به شما نمایش داده شوند. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای جستجو در سایت، جستجوی خود را محدودتر و مشخص‌تر کنید تا بهتر به نتیجه برسید.

در غیر این صورت، نام هتل مورد نظر خود را وارد کنید. سپس تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را تعیین کنید و گزینه جستجو را انتخاب کنید. بعد از انتخاب هتل، باید نام و مشخصات مهمانان هتل کیش را وارد کنید. در مرحله بعد، وارد درگاه بانک شوید و مبلغ رزرو را پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینه، واچر هتل برای شما به صورت پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد.

صفر تا صد رزرو هتل در کیش

رزرو هتل در کیش با ارزانترین قیمت‌ها در فلای تودی

فلای‌تودی، یک مرجع معتبر برای رزرو بلیط هواپیما و هتل است. در فلای‌تودی به بیش از ۹۰۰ خط هوایی و ۱.۵میلیون هتل در سراسر دنیا دسترسی دارید. روند رزرو هتل در فلای‌تودی بسیار ساده است. با این حال، در صورتی که برای رزرو با سوالی مواجه شدید، با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای‌تودی تماس بگیرید. علاوه بر رزرو هتل ارزان می‌توانید تمام خدمات خرید بلیط هواپیما، قطار، خرید تورهای مسافرتی، خدمات ویزا و بیمه را نیز از طریق سایت و اپلیکیشن فلای تودی انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha