• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092719280
  • منبع : بازار

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی ۱۴۰۲

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی ۱۴۰۲

تیم جوان دیاکو، متخصص در صنعت نمایشگرهای led از سال ۱۳۹۰ مشغول به فعالیت هستند و در زمان کوتاهی توانستند با تکیه بر دانش و تخصص خود پروژه های صنعتی زیادی را انجام دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت دیاکو، تیم دیاکو ال‌ای‌دی با تلفیق تکنولوژی، صنعت و بازاریابی توانستند جز یکی از تاثیرگذارترین غرفه‌ها در نمایشگاه تبلیغات شوند. آن‌ها با نشان‌دادن مهارت و تخصص خود در این حوزه دریچه‌های جدیدی از تکنولوژی را به بازدیدکنندگان نشان دادند.

تبلیغات دیجیتال روشی پویا و نوآورانه برای کسب‌وکار است، شما با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال در فضای عمومی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنید، برخلاف تبلیغات چاپی (سنتی) که ثابت هستند، تبلیغات دیجیتال محتوا پویا و متحرک دارد و با مخاطبان تعامل برقرار می‌کند.

نمایشگر سه‌بعدی هیجان‌انگیزترین المان در نمایشگاه تبلیغات ۱۴۰۲

بیلبورد ۳ بعدی صنعت تبلیغات را به هیجان فرو می‌برد و شما را وارد فضایی می‌شوید که در آن تخیل با فناوری روبه‌رو شده و روی برندها تاثیر فراموش نشدنی می‌گذارد. این ویدئو وال سه بعدی در غرفه دیاکو بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. هدف اصلی این مجموعه از احداث این تلویزیون سه بعدی آشنایی مردم از بروزترین نمایشگر روز دنیا و ترغیب آنها به سمت تبلیغات جدید است.

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی ۱۴۰۲

نمایشگر شفاف، جذاب‌ترین المان دیاکو

نمایشگر ترنسپرنت یا فوق شفاف جذابیت بصری بالایی دارد. این نمایشگر با ویژگی منعطف و شفاف‌بودن مزیت‌های تبلیغاتی بالایی دارد و همین‌طور محدودیتی برای پخش تصاویر، فیلم و محتوا ندارد. این نمایشگر معمولاً پشت ویترین یا پنجره فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، اتاق‌های شیشه‌ای قابل‌استفاده هستند.

نمایشگر شفاف در حال‌ توسعه و تکامل هستند و جز بروز ترین نمایشگرهای led دنیا محسوب می‌شوند.

دیاکو اولین نمایشگر شفاف در ایران رونمایی کرد و با استقبال زیاد بازدیدکنندگان قرار گرفت، شفافیت و منعطف بودن آن باعث حیرت مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

لوستر دیجیتال دیاکو

یکی دیگر از المان‌های فوق جذاب دیاکو لوستر دیجیتال یا نمایشگر منعطف است، صفحه‌نمایش فلکسیبل با شکل خاص و به‌نوعی تکامل‌یافته از نمایشگر led  تخت است. این تغییر شکل و انعطاف‌پذیربودن آن موجب می‌شود که در سازه‌های ساختمان و محل نصب سازگاری داشته باشد.

از مزایای نمایشگرها به طراحی خاص آن، جذابیت بصری بالا، انعطاف‌پذیری، دوام بالا، قابلیت نصب آسان و غیره اشاره کرد. این نمایشگرها از ماژول‌های منعطف تشکیل شده است و محدودیتی در شکل و ظاهر سازه‌ها ندارد و با هر طراحی و پیچی قابل‌ اجرا است.

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی ۱۴۰۲

میز کانتر دیاکو یک محصول یک تیر و دو نشان

یکی از ابزارهای پر کاربرد درصنعت تبلیغات میز کانترها هستند. این میز دیجیتال علاوه بر کاربرد مشخصی که دارد ویژگی منحصر به فرد دیگری مانند پخش محتوای اختصاصی برای ارائه محصول، خدمات و هر محتوایی دیگری را دارد که شما از آن ها میتوانید در مراکز تجاری و فروشگاه خود استفاده کنید؛ همچنین یکی از نقاط مثبت آن این است که فضای کمی را اشغال می کند و شما می توانید با خرید آن یک میز یا پیشخوان داشته و هم یک نمایشگر که محصولات شما را به نمایش می گذارد. میز کانتر دیاکو در هر ابعاد و اندازه ای قابل اجرا هستند.

استند دیجیتال شهری المان پر کاربرد برای همة کسب‌وکارها

استندهای دیجیتال نمایشگری پویا و نوآورانه برای کسب‌وکارها است که با استفاده از آنها در فضاهای مختلف با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می‌کند. این استندها قابل‌استفاده در فروشگاه‌ها، پاساژها، مراکز خرید، ترمینال‌ها، شو روم ها قابل‌استفاده هستند و محدودیتی برای پخش عکس، فیلم و محتوا ندارند.

این المان‌های دیجیتال از کوچک‌ترین ابعاد ماژول ۳۲*۱۶ تا هر ابعداد که نیاز باشد قابل ساخت و طراحی هستند و همینطور در فضای باز نیز قابل اجرا می باشد.

وب‌سایت دیاکو مرجع خرید انواع نمایشگرهای led

دیاکو علاوه بر محصولات گفته شده، محصولات دیگری برای مصرف‌کنندگان دارد. سایت دیاکو مرجع فروش تابلو روان، تلویزیون شهری، ویدئو وال، میز دیجی، استیج رقص و غیره است.

تابلوسازها و همین‌طور فعالان حوزه‌های تبلیغات و بازاریابی می‌توانند با ثبت‌نام در سایت دیاکو به‌صورت همکار قیمت‌های ویژه همکاری را مشاهده کنند. خدمات دیاکو برای مشتریان خود گارانتی ۲ساله، ضمانت مرجوعی ۱۲ماهه، مهلت تست، و ارسال ارزان را در نظر گرفته است.

هدف این مجموعه از ایجاد فروشگاه آنلاین ارائه خدمات ویژه همکاران و مشتریان است و همچنین در تلاش برای تغییر روند روش‌های تبلیغاتی سنتی به مدرن است.

گروه صنعتی diaco کلیه قطعات وابسته به این صنعت را دارا است و شما قطعات اصلی را با خیال آسوده می‌توانید از سایت آن خریداری کنید.

دیاکو با چشم‌انداز توسعه صنعت نمایشگرهای led و تبلیغات دیجیتال در ایران در حال گسترش خدمات خود به فعالان این حوزه است و هر ساله خدمات و محصولات جدیدی در نمایشگرهای بین‌المللی داخلی رونمایی می‌کند و برای رضایت از حقوق مصرف‌کنندگان در حال‌ توسعه واحدهای تولیدی خود را با استانداردهای روز دنیا است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha