• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402092719445
  • خبرنگار : 50126

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد:

ضرورت تبدیل مسائل اصلی جامعه به اولویت‌های ملی

ضرورت تبدیل مسائل اصلی جامعه به اولویت‌های ملی

ایسنا/ایلام عضو هیات علمی دانشگاه تهران بر ضرورت تبدیل مسائل اصلی جامعه به اولویت‌های ملی تاکید کرد.

سیدمجید حسینی امشب، ۲۷ آذر در نشست نقش دانشجو در تحقق عدالت اجتماعی که در دانشگاه ایلام با همت جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: نیازمند تغییر اولویت‌های ملی هستیم تا مسائل اصلی جامعه به اولویت‌های ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تورم یک جامعه را دزد و بی‌اخلاق می‌کند، تصریح کرد: دلیل اصلی اکثر مهاجرت‌ها این است که در کشور احساس ناامنی تولید شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به مافیای مسکن، پزشکی و آموزش کشور، گفت: متاسفانه وزیران راه و شهرسازی ما به جای پایین آوردن اجاره بهایی که ۱۲۰ درصد افزایش یافته به فکر ساختن مسکن‌هایی هستند که خریدن آن برای اقشار جامعه محال است و بیشتر به فکر موجران هستند تا مستاجران.

حسینی با بیان اینکه کشور با دلالی اداره می‌شود و قواعد به نفع دلالان است، تصریح کرد: سوال من اینجاست که مثلا  اگر سلطان سکه دستگیر شد، چرا سکه همچنان گران شد و گران ماند؟

وی نشست خاک، کمبود آب، تراکم فروشی و مشکلاتی از این قبیل را مسائل مهم جامعه دانست وادامه داد: متاسفانه امروز منابع عمومی در حال غارت شدن است.

حسینی تاکید کرد: اولویت اول جامعه ‌ما امروز نجات جامعه از شرایط تبعیض آمیز است و رسالت دانشجو این است که از اولویت‌های جامعه دفاع کند و صدای آدم‌های مظلوم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۰۹:۱۴

متأسفانه ایشان به عنوان یک استاد دانشگاه صحبت نمی کنند، به جای این که تحلیل کنند، تحریک می کنند و اعصاب همه را به هم می ریزند. طرح مدام صورتجلسه فایده ای نداره و نیاز به این هست که این مسائل سبک و سنگین شود و بدانیم چه اتفاقاتی در کشور می افته که به این نتایج منتهی می شود. این ها رو هر فرد عامی عادی انجام می ده، کار استاد دانشگاه فراتر از توصیف های اعتراضی است