• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402092819518
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قزوین میزبان مرحله نهایی لیگ یک فوتسال نوجوانان کشور، پیگیری مسابقات لیگ والیبال آینده‌ سازان قزوین، حضور چهار فوتسالیست قزوینی در لیگ برتر فوتسال امیدها و انتخاب احسان لشگری به سمت مربی تیم ملی کشتی آزاد اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

مرحله نهایی لیگ یک فوتسال نوجوانان کشور با حضور ۶ تیم به میزبانی باشگاه مقاومت قزوین در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، چهار تیم نخست این مسابقات جواز حضور در لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور را کسب خواهند کرد.

پیگیری مسابقات لیگ والیبال آینده‌سازان قزوین

در روز دوم این رقابت‌ها که تحت عنوان بزرگداشت ابراهیم خوئینی‌ها پیشکسوت والیبال استان برگزار می‌شود، تیم‌ها به مصاف هم رفتند. 

در نخستین بازی این رقابت‌ها تیم ققنوس با نتیجه ۲ به صفر مقابل کوروش آبیک به برتری رسید. فطرس قزوین با همین نتیجه مقابل میثاق صاحب برتری شد.

در دور سوم این مسابقات هم تیم‌های فطرس و ققنوس به ترتیب مقابل تیم‌های کوروش آبیک و میثاق قزوین پیروز شدند.

چهار فوتسالیست قزوینی در لیگ برتر فوتسال امیدها

چهار فوتسالیست از استان قزوین به همراه تیم شاهد تهران به لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور راه پیدا کردند. در پایان لیگ یک امیدهای کشور شاهد تهران با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی راهی لیگ برتر شد.

مرتضی حسن‌بیگی به عنوان مربی دروازه‌بان، امیرمحمد چگینی و رضارستگار به عنوان بازیکن و سعید پروا به عنوان سرپرست از قزوین به مقام دوم دست یافت و راهی لیگ برتر شد.

«احسان لشگری» مربی تیم ملی کشتی آزاد شد

با اعلام فدراسیون کشتی، احسان لشگری پیشکسوت کشتی قزوین و دارنده مدال برنز المپیک و جهان، به‌ عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد.

این پیشکسوت قزوینی کشتی دیروز در فدراسیون کشتی حضور یافت و جلسات هماهنگی را با محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برگزار کرد تا از فردا در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد حضور یابد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha