• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402092819592
  • خبرنگار : 71588

تداوم یورش‌ صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت فلسطینی‌ها

تداوم یورش‌ صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت فلسطینی‌ها

منابع فلسطینی از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت شماری از شهروندان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع فلسطینی اعلام کردند که نیروهای رژیم اشغالگر به مناطقی در رام‌الله از جمله محله «المصایف» و شهرک «بیرزیت» و همچنین شهرک «عناتا» در شمال شرق شهر قدس اشغالی و شهر اریحا در شرق کرانه باختری یورش بردند.

براساس گزارش الجزیره، نیروهای رژیم اشغالگر همچنین به شهرک «کفر قدوم» واقع در شرق «قلقیلیه» و اردوگاه «الفوار» در جنوب شهر الخلیل یورش بردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که اشغالگران به شماری از شهرک‌ها در الخلیل و همچنین شهرک «عقربا» در جنوب نابلس یورش بردند و درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی رخ داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک‌های «صوریف» و «بیت امر» واقع در شمال الخلیل و شهرک «بنی نعیم» واقع در شرق الخلیل یورش بردند و طی آن درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها رخ داد.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین اقدام به بازداشت شماری از جوانان فلسطینی در شهرک «عقربا» کردند.

در همین راستا، منابع محلی اعلام کردند، اشغالگران «عبیده أوس بنی فضل» و «علاء سعود طه» را پس از یورش به منازلشان در شهرک عقربا بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین منزل سه طبقه اسامه بنی فضل، خانواده اسیر فلسطینی در شهرک «عقربا» واقع در جنوب نابلس را منفجر کردند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند، جوانان فلسطینی با سربازان رژیم اشغالگر مقابله کردند و اشغالگران طی یورششان به شهرک عقربا بمب‌های صوتی و گازی شلیک کردند که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان دچار حالت خفگی شدند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که نیروهای رژیم اشغالگر مانع فعالیت آمبولانس‌ها و ارائه خدمات به زخمی‌شدگان شدند.

اشغالگران عصر دوشنبه نیز به ورودی‌های روستاها و شهرک‌های رام الله و نابلس در کرانه باختری یورش برده بودند و مانع تردد فلسطینیان شدند.

در همین راستا، دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران روز دوشنبه طی یورششان به الخلیل، شهر قدس اشغالی، بیت لحم، رام الله، طولکرم، اریحا و طوباس اقدام به بازداشت ۳۵ شهروند فلسطینی از جمله سه زن کردند.

رژیم اشغالگر برای هفتاد و چهارمین روز به تجاوزات خود در تمام نقاط نوار غزه ادامه می‌دهد درحالیکه تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر شهید و بیش از ۵۲ هزار و ۲۰۰ تن زخمی شده‌اند. این در حالی است که درگیری‌های مقاومت با اشغالگران در چند محور ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha