• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402092819973
  • خبرنگار : 50124

برنامه‌های ۹ دی بصیرت‌افزا و تبیینی باشند

برنامه‌های ۹ دی بصیرت‌افزا و تبیینی باشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تصریح اینکه محافل هفته بصیرت باید به سمت برنامه‌های تبیینی و بصیرت‌افزایی به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان برود، گفت: در این راستا، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و ورزش و جوانان با توجه به جامعه مخاطب خود رسالت سنگینی بر دوش دارند که انتظار می‌رود ورود قوی به این موضوع داشته باشند.

محسن حسین‌میرزایی ۲۸ آذرماه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در چهارمحال و بختیاری با قدردانی از مردم ولایتمدار استان که در روزهای گذشته صحنه‌های باشکوه استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس را رقم زدند، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری این باور را دارند که عزت، اقتدار، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثار شهدای والامقام و مدیون خانواده‌های معظم شهدا است لذا این استقبال پرشور و بی‌نظیر را در روزهای اخیر در جای‌جای استان مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام هر جا که می‌رفتند حضور مردم بسیار گسترده و بی‌نظیر بود، ادامه داد: این استقبال چه در مرکز استان و چه در مسیرها و روستاهای میزبان شهدا پرشکوه بود و در رسانه‌ها شکوه این جمعیت را دیدیم که جای قدردانی دارد؛ فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری با فرهنگ ایرانی اسلامی و گفتمان فاخر امامین انقلاب عجین است.

حسین‌میرزایی با تصریح اینکه ۹ دی یادآور بصیرت مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: ۹ دی امسال با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مقارن شده است، بانویی که نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری هستند و مقاومت این بانوی بزرگوار و دفاع ایشان از امامت باعث پویایی اسلام عزیز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تقارن ۹ دی‌ماه و هفته بصیرت امسال با ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن و روز مادر را فرصتی خاص عنوان کرد و گفت: جا دارد دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های ویژه این ایام را طراحی و اجرا کنند. دشمن همواره در تلاش است تا ضرباتی را به نظام و کشور اسلامی تحمیل کند که یک نمونه آن را روز گذشته همه ما دیدیم اگرچه توطئه آنان برای التهاب و چالش عظیم در کشور به ثمر ننشست و بلکه خنثی شد.

وی افزود: برنامه‌های پیشنهادی همه لازم و خوب هستند اما انتظار می‌رود برنامه‌های هفته بصیرت و نیز ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پس از آن، شهادت حاج قاسم سلیمانی به سمت برنامه‌های آگاهی‌افزایی برود و به‌ویژه در نسل جدید منجر به تغییر نگرش شود. در این راستا باید از اساتید و چهره‌هایی در این برنامه‌ها دعوت شود که زبان نوجوانان و جوانان را بلد هستند.

حسین‌میرزایی با اعلام اینکه تجمع مردم شهرکرد در حمایت از مردم غزه در دست برنامه‌ریزی است و دوم دی‌ماه برگزار می‌شود، تأکید کرد: اگر بخواهیم این برنامه‌ها مانند یک منظومه اثرگذار شکل بگیرد، همه دستگاه‌ها و مدیران پای کار بیایند تا این سه برنامه پیش رو یعنی هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، هفته بصیرت و تجمع حمایت از مردم غزه به‌خوبی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار پای کار آوردن مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: هر جا مردم در میدان بودند، شاهد اتفاقات بزرگ بودیم و مصادیق این موضوع در تاریخ چهارمحال و بختیاری فراوان است زیرا مردم این استان بصیرترین مردمان هستند.

حسین‌میرزایی در پایان گفت: اطلاع‌رسانی مستمر و مؤثر با همکاری فعالان رسانه‌های استان و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش اعم از دانش‌آموزان، فرهنگیان و سامانه شاد، تبیین شأن و نقش فاخر و بی‌بدیل زن و مادر برای جامعه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها مورد انتظار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha