• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402092820126
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

خطوط جدید حمل و نقل مسافر در تیران و کرون راه‌اندازی شود

خطوط جدید حمل و نقل مسافر در تیران و کرون راه‌اندازی شود

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر این شهرستان به تقویت زیرساختی و توسعه خطوط نیاز دارد.

علی محمدی کیا، امروز(سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه) در همایش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل مسافر و بار شهرستان تیران و کرون به توسعه زیرساختی این حوزه اشاره و اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل مسافر باید خطوط مسافر برای بخش‌های مختلف به مرکز شهرستان و مناطق هم‌جوار راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی مسافر یکی از نیازهای این خطه است، افزود: راه‌اندازی مسیرهای جدید حمل و نقل عمومی به اصفهان و استان‌های هم‌جوار، رفت و آمد مردم این منطقه از جمله دانشجویان را تسهیل می‌کند.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون ادامه داد: بهبود و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی دیگر از نیازهای این بخش بوده که مدیریت شهری برای آن سرمایه‌گذاری کند و با همکاری بخش خصوصی شرایط را توسعه بدهد.

وی به فعالیت بخشی از مردم تیران و کرون در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و یادآور شد: تأمین معیشتی بسیاری از خانوارهای این شهرستان از طریق فعالیت در صنعت حمل و نقلِ بار است.

به گفته محمدی‌کیا، رانندگان حمل و نقل عمومی با قانون‌مداری خود الگوی رفتاری برای سایر رانندگان خواهند بود از این رو خود را پایبند به ضوابط بدانند.

نوسان تصادفات ۵ درصد است

همچنین معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در این همایش با اشاره به ایمنی راه‌ها و حمل‌ونقل، اظهار کرد: نوسان تصادفات در جاده‌های تیران و کرون ۵ درصد است که در همین میزان کم و یا زیاد می‌شود.

محمدعلی صلواتی افزود: نظارت‌های پلیس، ارتقا فرهنگ ترافیکی و ایمن‌سازی راه‌ها نقش مهمی در کاهش حوادث جاده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: در مسافرت‌های نوروزی و تابستان ایستگاه‌های ایمنی و سلامت توانسته قدمی مثبت در کاهش حوادث باشد و از روند فزایند آمار تصادفات کاسته است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تأکید بر لزوم قانون‌مداری رانندگان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از حوزه‌های ایمن و دارای راننده قانون‌مدار است و همین موضوع بر دیگر حوزه‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را از ضرورت‌های این حوزه بیان و خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی استان اصفهان با وجود نوسازی صورت گرفته، هنوز بخش‌هایی از آن فرسوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۱ ۰۹:۴۸

سلام شهر های همجوار را که با همه چی راحت میشه ، یه فکری بحال تهران کنید بیچاره شدیم هیچوقت آخر هفته ها بلیط نیست