• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402092820160
  • خبرنگار : 71460

فکری: گفته بودم نباید برابر سپاهان این‌طور اشتباه کرد/ تعدد مهاجم در سپاهان بی‌عدالتی نیست

فکری: گفته بودم نباید برابر سپاهان این‌طور اشتباه کرد/ تعدد مهاجم در سپاهان بی‌عدالتی نیست

محمود فکری تاکید کرد تیمش برابر سپاهان اشتباهاتی مرتکب شد که باعث شد شکست سنگینی برای هوادار رقم خورد.

به گزارش ایسنا، هوادار در دیداری خانگی در هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه با ۵ گل به سپاهان باخت. محمود فکری، سرمربی هوادار بعد از این دیدار گفت: من قبل از بازی گفته بودم با تیم قدرتمندی بازی داریم که اگر برابر این تیم اشتباهی داشته باشیم به سختی مجازات خواهیم شد. ما اول بازی یک موقعیت خوب به دست آوردیم که شاید اگر این موقعیت را تیم حریف ایجاد می کرد می توانست به واسطه داشتن بازیکنان حرفه‌ای و کاربلد به گل برسد. ما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم و بلافاصله در محوطه جریمه‌مان اشتباهی مرتکب شدیم که باعث شد دروازه ما باز شود. زمانی که گل خوردیم دیگر گل زدن به تیم سپاهان خیلی مشکل می‌شود و تیم‌مان باز شد. در ادامه روی یک ضدحمله گل دوم را خوردیم و دوباره اشتباهی در محوطه جریمه داشتیم و پنالتی دادیم و شیرازه تیم از هم پاشید. گفتم مقابل سپاهان وقتی چنین اشتباهاتی بکنید این‌طور مجازات می‌شوید.

او ادامه داد: در بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کردم که تیم حریف احتمالا چون ۳ بر صفر جلو افتاده به آب و آتش نمی‌زند و ما باید از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم اما متاسفانه نتوانستیم این کار را بکنیم. متاسفانه بعضی از بازیکنان‌مان علاقه به ورود به محوطه جریمه و زدن شوت ندارند. در نیمه دوم باز اشتباه کردیم و توپی که صاحبش بودی را به حریف دادیم و آن‌ها در ضد حمله به ما گل زدند. پس از آن بازی از دست ما خارج شد. این هم جزئی از زندگی و فوتبال است. این باید برای بازیکنان‌مان تجربه شود که نباید مقابل تیم بزرگ اشتباه کنند چرا که جریمه سنگینی دارد.

سرمربی هوادار درباره نتیجه نگرفتن با این تیم بیان کرد: به هر حال یک سری موارد در تیم وجود دارد که باید هم با بازیکنان و هم با مدیریت صحبت کنیم. من همه این موارد را به طور کامل می‌دانم و نیازی به رسانه‌ای کردن آن نیست. اگر بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم، اوضاع بهتر می‌شود وگرنه در آینده بیش‌تر اذیت می‌شویم.

فکری درباره عملکرد بسیار خوب سپاهان در لیگ بیست و سوم و تعدد مهاجمان این تیم توضیح داد: به نظرم بی‌عدالتی در این ماجرا رخ نداده است. هر تیمی نسبت به اهداف و بودجه‌اش می‌تواند بازیکن بخرد. در فوتبال دنیا هم همین است. تیم‌هایی که مدعی قهرمانی در مسابقات داخلی و قاره‌ای هستند باید بازیکن خوب داشته باشند. اگر الان سپاهان به خاطر نداشتن نورافکن و احمدزاده متضرر شود، بسیار ضرر می‌بیند. اگر سه، چهار بازیکن هم نداشته باشند باید جایگزین داشته باشند چرا که اگر این تیم‌ها مقابل تیمی مثل ما امتیاز بدهند،‌ قهرمانی را از دست می‌دهند. هر تیمی نسبت به اهداف خودش و نگاهش به فوتبال باید هزینه کند. این موضوع در فوتبال دنیا هم وجود دارد.

او درباره ضعف تیمش که باعث به نتیجه نگرفتن هوادار شده، گفت: ما ضعف داریم ولی باید نگاه‌مان را عوض کنیم. هم کادر فنی و هم بازیکنان و هم مدیریت باید این کار را بکنند. ما برای قهرمانی نمی‌خواهیم بجنگیم، ما فقط می‌خواهیم در کنار نمایش زیبا، نتیجه هم بگیریم. ما شاید در یک بازی باختیم که می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم. همین یک امتیاز ما را از رقبای‌مان می‌توانست جدا کند. یک امتیازها می‌تواند ما را از تیم‌های پایین جدول جدا کند تا در روزهای آخر دغدغه سقوط نداشته باشیم.

سرمربی هوادار درباره بازی کردن بازیکنان جوان در ترکیب این تیم اظهار کرد: ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. باید نگاه همه بازیکنان تغییر کند که تلاش بیش‌تری انجام بدهند. همه بازیکنان ما باکیفیت هستند. اگر بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم فضای خوب و دوستانه‌ای برای رشد یکدیگر ایجاد کنند، می‌تواند به نگاه ما در استفاده از هر دو نسل کمک کند. ما هم نیاز به بازیکن باتجربه داریم و هم به بازیکن جوان داریم.

فکری درباره آینده‌ همکاری‌اش در هوادار بیان کرد: در حال حاضر سعی می‌کنم دو بازی آینده را در هوادار بمانم. می‌خواهم نشستی با مدیریت داشته باشم و راجع به آینده صحبت کنم. بیش‌تر گلایه‌ها به خودم است.

او در پایان درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه دستگردی گفت: ما چندین بار به این سوال جواب دادیم. مشکل از ما نیست. درست است که ما هوادار نداریم ولی ما مخالف آمدن هواداران نیستیم. یک استادیوم به ما معرفی کنند که هوادار بتواند به استادیوم بیاید. در حال حاضر شورای تامین مخالف حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی است. ما مشکلی نداریم چرا که بیشتر امتیازات‌مان را مقابل هواداران تیم حریف کسب کرده‌ایم.

سپاهان با برتری در این دیدار موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر راه یافت و منتظر نتیجه استقلال و نساجی خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha