• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092820185
  • منبع : بازار

خرید پمپ هیدرولیک

خرید پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک یکی از اجزای اصلی در سیستم‌های هیدرولیک است که با کمک یک موتور احتراقی یا موتور الکتریکی، توان حرکتی خود را تامین می‌کند. این پمپ‌ها برای حرکت دادن و هدایت سیالات از مخازن به درون سیستم‌های هیدرولیک کاربرد دارند و بدون وجود آن ها، عملکرد سیستم با اختلال مواجه می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت صنایع توز ایران،پمپ هیدرولیک یکی از اجزای اصلی در سیستم‌های هیدرولیک است که با کمک یک موتور احتراقی یا موتور الکتریکی، توان حرکتی خود را تامین می‌کند. این پمپ‌ها برای حرکت دادن و هدایت سیالات از مخازن به درون سیستم‌های هیدرولیک کاربرد دارند و بدون وجود آنها، عملکرد سیستم با اختلال مواجه می‌شود.

با توجه به تنوع در این محصول و تولید آن در متفاوت‌ترین سطوح کیفی، در این مقاله می‌خواهیم نکات حائز اهمیت در خرید پمپ هیدرولیک را بررسی کنیم. اگر قصد دارید این محصول را تهیه کنید، مطالعه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

معرفی پمپ هیدرولیک

برای انتقال قدرت از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌توان از سه روش الکتریکی، مکانیکی و یا با استفاده از یک سیال کمک گرفت. اگر سیال مدنظرتان از نوع گازی باشد، به آن پنوماتیکی و اگر مایع باشد به آن هیدرولیکی می‌گویند. طبق این توضیح، پمپ‌هایی که برای انتقال مایعات کاربرد دارند، پمپ‌های هیدرولیکی نامیده می‌شوند.

معرفی انواع پمپ هیدرولیک

پمپ‌های هیدرولیک به لحاظ عملکردی در دو دسته جابه‌جایی مثبت و جابه‌جایی غیر مثبت تفکیک می‌شوند. پمپ‌های جابه‌جایی مثبت که از فشار سیالات به منظور انتقال قدرت استفاده می‌کنند، در دسته پمپ‌های با مکانیزم هیدروستاتیک قرار می‌گیرند. پمپ‌های جابه‌جایی غیر مثبت نیز که از جریان سیالات برای انتقال قدرت کمک می‌گیرند، در دسته پمپ‌های با مکانیزم هیدرودینامیک جای دارند. از جمله انواع پمپ هیدرولیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

پمپ هیدرولیک دستی

این پمپ‌ها ساختاری ساده دارند و با کمترین قطعات تولید می‌شوند. وزن آن‌ها بسیار کم است و اغلب در مواقعی که شرایط لازم برای استفاده از سایر پمپ‌ها فراهم نباشد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پمپ هیدرولیک پیستونی

در ساختار این نوع از پمپ‌ها از تعدادی پیستون استفاده شده است که سیالات را از ورودی پمپ به درون پیستون‌ها هدایت می‌کنند. این پمپ‌ها راندمان بالایی دارند و بدنه محکم و مقاوم آن‌ها در برابر فشار بالای سیالات به خوبی مقاومت می‌کند.

پمپ هیدرولیک پره‌ای

در ساختار این نوع از پمپ‌ها از تعدادی تیغه یا پره استفاده شده است که درون یک روتور قرار گرفته اند. نیروی گریز از مرکز پمپ این پره‌ها را به سرعت حرکت می‌دهد و در نتیجه آن سیال از قسمت ورودی به سمت سیستم هیدرولیک هدایت می‌شود.

از ویژگی‌های این پمپ‌ها می‌توان به خروجی دبی ثابت، تعمیرات ساده، قیمت مناسب و اقتصادی، تحمل فشار متوسط، عدم افت فشار لحظه‌ای و راندمان بالا اشاره کرد.

پمپ هیدرولیک دنده‌ای

این نمونه از پمپ‌های هیدرولیک از یک تا دو دنده تشکیل شده اند. چرخش این دنده‌ها باعث حرکت سیال شده و آن را از قسمت ورودی تا خروجی هدایت می‌کند. این نوع پمپ در انواع دنده خارجی و دنده داخلی تولید می‌شود که مدل‌های دنده خارجی به واسطه ساختار ساده‌ای که دارند، به‌طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

همچنین این پمپ‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند و از لحاظ اقتصادی کاملا به‌صرفه اند. از ویژگی پمپ‌های دنده‌ای می‌توان به نصب ساده و غیر قابل تعمیر بودن آن‌ها اشاره کرد.

خرید پمپ هیدرولیک

نکات مهم در خرید پمپ هیدرولیک

در انتخاب و خرید پمپ هیدرولیک توجه به یک سری معیارها الزامی است. این معیارها به شرح زیر هستند.

توان پمپ

پمپ‌ها به لحاظ قدرت و میزان توان انواع مختلفی دارند هر چقدر که قدرت و توان یک بیشتر باشد به همان میزان قیمت محصول بیشتر خواهد بود.

مقاومت در برابر فشار

میزان استحکام و مقاومت یک پمپ در برابر فشارهای ناشی از سیالات، یکی از مهمترین معیارها برای خرید پمپ هیدرولیک است. هر چقدر که پمپ مد نظر از میزان مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار باشد، مسلماً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

سرعت دوران پمپ

براساس این پارامتر، میزان دبی خاصی از روغن که در دستگاه اتفاق می‌افتد مشخص می‌شود. هر چقدر که سرعت دوران پمپ بیشتر باشد، دبی حجمی آن هم افزایش پیدا می‌کند و به همان میزان قیمت محصول بیشتر می‌شود.

درجه ویسکوزیته پمپ

روغن‌هایی که در انواع پمپ هیدرولیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، میزان چسبندگی و ویسکوزیته مشخصی دارند؛ بنابراین شما باید به تناسب این موضوع به انتخاب پمپ مد نظر بپردازید. ویسکوزیته پمپ را با سانتی استوک اندازه‌گیری می‌کنند و هر پمپ سانتی استوک متفاوتی دارد.

برند

پمپ‌های هیدرولیک به واسطه تولیدکنندگان متعددی در سراسر کشور تولید می‌شوند، اما همه آن‌ها کیفیت و عملکرد مورد نظر مشتریان را ندارند؛ بنابراین هنگام خرید پمپ هیدرولیک حتماً به برند آن توجه کنید و به سراغ محصولات شناخته شده و معتبر بروید.

محصولات این مجموعه از بهترین نوع متریال ساخته می‌شوند، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند، تولید آن‌ها براساس تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته و بر پایه استانداردهای جهانی صورت می‌گیرد و به‌طور کلی می‌توانند همه انتظارات شما را از یک محصول فوق‌العاده عالی برآورده کنند.

خرید پمپ هیدرولیک

جمع‌بندی

برای خرید پمپ هیدرولیک باید به یک سری ویژگی‌ها و مشخصه‌ها دقت داشته باشید و به تناسب نیاز و انتظاراتی که از محصول دارید پمپ مناسب با نیازتان را تهیه کنید.

شرکت توز ایران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز تولید کننده انواع پمپ پیستونی، شرایط لازم برای خرید و سفارش این محصول را به‌صورت آنلاین و اینترنتی برای مشتری و متقاضیان فراهم کرده است؛ بنابراین درصورتی‌که قصد خرید این محصول را دارید، به سایت این مجموعه مراجعه داشته باشید و پس از برقراری ارتباط با مشاورین و کارشناسان خریدی رضایت‌بخش را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha