• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402092820299
  • خبرنگار : 50649

آیین گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد

آیین گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد

ایسنا/فارس آیین بزرگداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اساتید بازنشسته و پیشکسوت، دانشجویان رتبه‌های برتر آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد این دانشگاه امروز، ۲۸ آذرماه در تالار شهید مطهری دانشکده مذکور برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: اساتید پیشکسوت، برجسته و بزرگ شیراز، مسئولیت بزرگی را به مسئولان، اساتید و دانشجویان امروز دانشگاه واگذار کرده‌اند و آن حفظ جایگاه کنونی و ارتقای دانشگاه است.

سیدوحید حسینی با اشاره به برجستگی‌های فرهنگ پزشکی شیراز در سطح کشور، منطقه و دنیا اظهار کرد: آرزو، امید و هدف اساتید دانشگاه، رشد دانشجویان و ارتقای دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وی با تأکید بر نقش مؤثر دانشجویان در پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: دانشکده پزشکی شیراز، محور هویت دانشگاه ‌های شیراز است و در کشور و منطقه، حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اساتید پیشکسوت دانشگاه را موجب افتخار مجموعه سلامت فارس دانست و با اشاره به کسب موفقیت‌های این مرکز آموزش عالی، بر تلاش برای توسعه فضای آموزشی و تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری تاکید کرد.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصر به فرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر به‌روزرسانی فضاهای آموزشی در بخش کلینیکال و توسعه فضاهای مراکز آموزشی درمانی دانشگاه تاکید کرد.

سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده، رئیس دانشکده پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن ارائه گزارشی پیرامون عملکرد دانشکده پزشکی شیراز در سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ گفت: کسب رتبه چهار ساله در دوره دوم اعتباربخشی در سال ۱۴۰۲ به عنوان بالاترین رتبه در کشور، کسب رتبه نخست آزمون شهریور، کسب ۱۰ رتبه دو و نیم درصد برتر آزمون‌های پایه و پره اینترنی در اسفند ۱۴۰۱ و ۱۲ رتبه برتر دو نیم درصد در آزمون‌های شهریور ۱۴۰۲، طراحی سئوالات آزمون علوم پایه شهریور و راه‌اندازی کانون مدال‌آوران المپیاد دانشجویی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های دانشکده پزشکی شیراز طی یک سال گذشته بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۳ ۱۰:۵۷

به امید روزی که بیام این دانشگاه