• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402092820307
  • خبرنگار : 71661

پاریس: اسرائیل هنوز درباره کشتن مقام ما توضیحی نداده است

پاریس: اسرائیل هنوز درباره کشتن مقام ما توضیحی نداده است

وزارت خارجه فرانسه امروز سه‌شنبه اعلام کرد که با وجود درخواست‌های مکرر این وزارتخانه، رژیم صهیونیستی هنوز توضیحی درباره بمباران هوایی در غزه که به کشته‌شدن یک مقام فرانسوی منجر شد، ارائه نکرده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه به خبرنگاران گفت: وزیر خارجه در سفر خود به اسرائیل دوباره خواستار آن شد که الی کوهن، وزیر خارجه اسرائیل درباره این حادثه تلخ شفاف‌سازی کند. ما همچنان با اسرائیل در تماس بوده و خواستار دریافت توضیحاتی فوری درباره این بمباران هستیم.

روز یکشنبه وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در شهر رفح در نوار غزه، ۱۰ تن، از جمله یکی از کارکنان این وزارتخانه کشته شده است.

پاریس این حمله را محکوم کرده و از مقامات صهیونیست خواستار توضیح درباره این حمله شد.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در اظهارات امروز خود افزود که پاریس باز هم بمباران ساختمان‌های مسکونی توسط اسرائیل را محکوم می‌کند، حملاتی که به کشته‌شدن غیرنظامیان منجر شده است.

وی همچنین افزود که فرانسه خواستار برقراری یک وقفه بشردوستانه پایدار است که در نهایت به آتش‌بس دائمی ختم شود.

جنبش حماس ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات که به علت حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفت، قتل‌عام مردم فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان کودک و زن هستند.

حملات کور این رژیم موجب شده تا همچنین در چندین مورد، نظامیان صهیونیست به‌اشتباه صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی را نیز هدف بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha