• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402092820343
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سارقان وانت مزداها در تبریز دستگیر شدند

سارقان وانت مزداها در تبریز دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری شش سارق و مالخر و کشف سه دستگاه خودروی وانت مزداها مسروقه خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی خودروهای وانت مزدا در شهر تبریز، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی چهار سارق و دو مالخر را شناسایی و متهمان را در دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

سردار محمدی تصریح کرد:متهمان در مواجهه با مستندات و ادله پلیس، به سرقت سه دستگاه خودروی وانت مزدا، چهار دستگاه موتورسیکلت و سه فقره سرقت از خانه باغ‌ها در تبریز اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه کشف شده به مال باختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه مقابله با سرقت از اولویت‌های اصلی پلیس است، از شهروندان درخواست کرد:به هشدارها و توصیه های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و کشف حجاب در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان شرقی از پلمب واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و کشف حجاب در تبریز خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی با اعلام این خبر گفت: در پی‌گزارش رسیده مبنی بر اینکه یک شرکت مصالح ساختمانی بنام گالری سرانو بدون اخذ مجوز اقدام به برگزاری نمایشگاه آثارمعماری در تبریز نموده که بیشتر افراد شرکت کننده خانم بوده و متاسفانه پوشش اسلامی را رعایت نکردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی افزود: این افراد به‌صورت کشف حجاب در محل حضور یافته و در پیج کاری نسبت به انتشار و بارگذاری از تصویر نامتعارف اقدام کرده بودند که با هماهنگی قضائی محل پلمب و پرونده تحت رسیدگی می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha